Stap 3: Modeling de beelden
Nogmaals, met behulp van de tools beschikbaar, ik opende DAZ 3d, een ander modeling pakket die ik gebruik bij gelegenheid. Deze is perfect omdat er een sectie character animatie. Ik een teken in het werkgebied geplaatst, de verhuizing van de dans ik wilde, ervoor te zorgen dat de laatst verplaatsen leiden terug naar de eerste overschakeling (voor doeleinden in een lus) verdeeld dan de korte animatie ruwweg in 12 delen, zoals elke pose 1/12 verder in de volgorde moet van mijn personage toegepast. Een op een moment ik de tijdlijn ingesteld op elk van deze belangrijke frames en de gestelde model als een 3D obj-bestand geëxporteerd.
Ik vervolgens deze beelden in mijn andere programma geïmporteerd en plaatste ze rond de omtrek van het wiel, elk op de juiste sprak pin. Wat snel wiskunde vertelde me als ik 12 onderdelen gaan rond de 360 graden van een wiel heeft ieder zou moeten worden gedraaid 30 meer graden dan de vorige (12 beelden x 30 graden = 360 graden) te verschijnen te plat footed op de velg staan. Een snelle Opmerking: Zorg ervoor dat je hebt alles anders ingesteld in positie voordat u begint met importeren beelden - mijne waren vrij intens vanuit een oogpunt van meetkunde (delen) dus mooi processor intens dingen bewegen zodra ze allemaal in de scène zijn is!