Stap 8: De programmering
U moet vertrouwd zijn met het gebruik van een Arduino alvorens deze stap te doen. Verkeerde aansluitingen of programmeer fouten kunnen veroorzaken schade aan de simulator of risico op persoonlijk letsel. Gelieve te begrijpen dat dat de Arduino wordt niet gebruikt als een stuk speelgoed in dit project.
Als je een beginner bent met de Arduino, adviseren ik u te doen eenvoudiger projecten te verhogen van uw kennis.
De Code van de Arduino
Open Arduino schetsblok. We moeten een programma schrijven dat de volgende dingen doet:
1. Accepteer seriële input op 57600 baud (voor hoge gegevensoverdracht).
2. het parseren van de signalen door byte.
3. Wees kunt converteren van spanningen (vanaf 0-5v) naar de tiende decimaal en analoge 255.
4. doe een omgekeerde conversie om de spanning opdracht ongedaan.
5. herkent welke pin inschakelen het PWM-signaal; 'p' voor de toonhoogte, en 'r' voor roll.
6. Stuur de PWM-snel en efficiënt signalen elke milliseconde. De minder code, hoe beter.
Ik ben het verstrekken van een basic Arduino-code waarmee u handmatig wilt bepalen de Flight Simulator. Open het bestand en kijk naar de eerste paar verklaringen. U moet de pitch en roll gehele getallen tot en met de bijbehorende digitale PWM-pin die u gebruikt aanpassen.
Zodra u keek door de code, compileren en uploaden van de code naar je Arduino.