Stap 3: Eerst schilderen: met behulp van de demo's
Zet op uw robot. Selecteer een programma dat aanlokkelijk klinkt - 5 is mijn favoriet, maar die hebt u de apparatuur voor zijn goed. Als u ervoor kiest moet een programma van de type cover iets rond de omtrek van de ruimte (zoals 2 x 4 timmerhout of iets) te zetten, omdat anders het zal dekken en schilderen van uw kamer. Je hebt ook een heleboel plezier met een pong/4 vierkante soort deal als je heb 3 vrienden rond - op persoon aan weerskanten en maak hen verantwoordelijk voor het stuiteren van de robot aan hun kant. U kan dit doen op een tafelblad en ook op de cliff sensoren, rekenen.
Vul enkele verf in de trechter. Het eerst klein beginnen, maar kun je nogal wat in zodra u overtuigd bent. Zodra de verf het neer aan de bodem van de buis op de knop ' start' en gaan kijken. Bereid zijn te snel als het natuurlijk iets afgaat. Ook moet u kijken hoe de Kwast/roller/etc werkt, zoals u wellicht doen er sommige aanpassen. Waarschijnlijk krijg je de knie behoorlijk snel. Als u wilt een pauze of wil wat extra tijd een kleine c-klem op de slang naar beneden geschroefd stopt de verf. De clips gebruikt op de armen zijn niet sterk genoeg is om te stoppen met de verf in de buis, niettemin.
U kunt trekken de trechter en schoon te maken tussen de kleuren, maar ik meestal gewoon een kleur bovenop een andere toevoegen in de trechter. Het is slim om te weten uw kleurenwiel en kiest u een andere kleur toe te voegen dat niet combineren rood, blauw en geel (want dit zal een lastige kleur bruin/grijs) maar je kunt het krijgen van goede resultaten met verschillende tinten van blues, vervolgens toe te voegen sommige paars of rood, enz.