Stap 6: Aansluiten op de computer en uitvoeren van de tekening toepassing
Voor Arduino microcontroller code en verwerking visualisatie kijk hier >> http://www.kobakant.at/DIY/?cat=347
Drempelmethode
Omdat elke slipper persoonlijk is en afhankelijk van de exacte materialen die u gebruikt en de manier waarop u naai ze samen, zal het bereik van de variabele weerstand zijn verschillend voor elke sensor (juiste teen rechterhiel, links teen, linker hiel). Dit is de reden waarom er is een drempel-functie in de verwerking applet, waarmee u de MIN en MAX waarden instellen voor uw sensor. Dit zal liggen tussen 0 en 1023.
MIN drempel moet iets boven staat rust en MAX drempel moet maximale waarde verkregen wanneer zo hard mogelijk te duwen op de vreugde-Slippers.
Toekomst
Ik ben momenteel ontwikkelen van verschillende toepassingen en spelletjes voor de Joy-Slippers.
Actuele informatie vindt u op de projector
Hoewel dit de tweede versie is, ik ben nog steeds denken over het verbeteren van en zou het waarderen alle feedback die je mij geven kunt na het lezen van al deze Instructable.
Bedankt en geniet van