Stap 3: Optioneel: Microprocessor Circuit
Ik merkte dat een spelsysteem dat ik heb gebruikt een vier schakelaar joystick zou gewoon opsluiten en niets doen terwijl een ongeldige combinatie van schakelopties werd ingedrukt. Bijvoorbeeld, als zowel de linker- en switches gelijktijdig ingedrukt werden, zou het spel reageren alsof geen van de schakelopties werden ingedrukt. Dit veroorzaakt een pauze in het antwoord van het spel als u op een ongeldige combinatie tijdens het spelen stapte.Deze situatie is niet fysiek mogelijk met de normale joystick, omdat het kan niet tegelijk naar twee tegenovergestelde richtingen verplaatst. Maar met de mat controller, zoals gebruiker kan druk op een willekeurige combinatie van twee schakelaars met hun voeten, met inbegrip van de ongeldige combinaties.
Om te elimineren van de oorzaak van de problemen door mogelijk ongeldige schakeloptie input Staten, kan een microprocessor-circuit worden gebruikt. Het doel van de microprocessor-circuit is om te lezen van de schakelopties, en bepalen of de staat een geldige staat of niet is. Als de status geldig is, rijdt de microprocessor in wezen de uitgangen te sturen die staat op het spel systeem onveranderd. Als de status van de schakelopties is ongeldig worden vastgesteld, houdt de microprocessor de resultaten in de vorige toestand geldig. Met deze aanpak, zal het spelspel niet worden onderbroken als de gebruiker op een ongeldige combinatie van schakelopties stappen. De microprocessor zal niet toestaan dat een ongeldige status wordt uitgevoerd, ongeacht de status van de ingangen.