Stap 4: Wijzigen script variabelen
Je misschien hebt gemerkt dat uw recursieve object ziet er niet hetzelfde als degene in de afbeelding die ik verstrekt. Dat komt omdat dit script is met behulp van random variabelen om te beslissen waar te het plaatsen van elk gebied. U kunt vrij het wijzigen van deze variabelen te genereren van de verschillende effecten - gewoon veranderen de getallen in een variabele "rand" om dit te doen. Bijvoorbeeld, "rand(-.49,.49)" kan worden gewijzigd in "rand(-2,2)" - Dit zou maken het script verplaatsen de gedupliceerde gebieden tot 2" in tegenstelling tot gewoon tot. 49". Maar wees voorzichtig, - als u verwijderen of van de extra wijzigen objecten, zoals een "(",")", "=", of ";" het script draait niet meer. Dit is omdat dit zijn specifieke objecten binnen het script dat het specifieke instructies geven en niet het hebben van hen gewoon voor het script zorgt te mislukken.
Ook kun je het object groter doordat het script langer lopen. Het script maakt op dit moment slechts 200 duplicaties. Als u wilt dat het uitvoeren van meer gewoon verandering het "tijdje ($countC < = 200);" aan "terwijl ($countC < = 1000);". Aan het eind van de dag kan dat graaf-nummer worden wat je wilt. Een leuke oefening is om te zien hoeveel objecten kunt u voor de crash van het programma - mijn huidige computer begint te echt vertragen ongeveer 10k sferen...