20 zijdige dobbelsteen maken

SketchUp - maken van een 20 zijdige dobbelsteen/icosaëder

SketchUp - maken van een 20 zijdige dobbelsteen/icosaëder

Ik weet zeker dat er 20 verschillende manieren om te maken een 20 zijdige dobbelsteenmaar dit is mijn manier.Sketchup openen en hebt u nog steeds uw starter persoon, te ontdoen van hen.Stap 1: Goldent-rechthoekSelecteer het rechthoekgereedschap en ee
20 zijdige dobbelsteen "fuzzy"

20 zijdige dobbelsteen "fuzzy"

Surfen op het Internet zal uiteindelijk leiden tot een willekeurig aantal websites aanbieden 20 dubbelzijdige fuzzy dobbelstenen voor uw auto in de achteruitkijkspiegel. Niet willen om de schaal uit de 20 plus dollar die heb ik besloten om mijn eigen
Een teken met behulp van de Pathfinder Roleplaying systeem maken

Een teken met behulp van de Pathfinder Roleplaying systeem maken

De Pathfinder Roleplaying systeem, gepubliceerd door Paizo, lijkt ongelooflijk op Dungeons & Dragons 3.5 in de meeste opzichten. In het algemeen, echter de speler krijgt meer opties en veel verwarrende regels zijn vereenvoudigd. Dit is een uitstekend
ATtiny85/45/25 LED dobbelsteen (Super simpel en goedkoop!)

ATtiny85/45/25 LED dobbelsteen (Super simpel en goedkoop!)

Als je mijn 5 LED ATtiny85 POV display hebben gekeken, we de ATtiny met de Arduino geprogrammeerd. (Als u nog niet gezien, klik hier) Wij zullen doen het zelfde ding voor dit project LED dobbelstenen.De onderdelen van de totale kosten voor dit projec
Prescious metaal Clay (PMC) mal maken

Prescious metaal Clay (PMC) mal maken

dit instructable is het maken van een edele metalen klei (PMC), metalen klei (koper en brons) of polymeer klei mal waaruit te werpen van een organische oneven-vormige item.Dit Instructable dekt niet gebruiken of brand edele metalen klei, hoe eerder h
Polyedrale dobbelstenen dozen

Polyedrale dobbelstenen dozen

Sinds mijn jeugd, ik ben al een tafelblad gamer, maar hebben altijd hield games role-playing de meeste. In het midden van veel spellen zijn role-playing games in het bijzonder dobbelstenen. Ik heb altijd al geboeid door de cerebrale uitdaging van het
D & D 5E karakter oprichting

D & D 5E karakter oprichting

Deze handleiding is gemaakt om te helpen nieuwe en ervaren kerkers en draken (DnD) spelers maken nieuwe personages. Het maken van een teken kan zijn van een moeizame taak en het is zeer eenvoudig te missen van de stappen in het proces van de scheppin
OLED Magic 8 Ball met houding

OLED Magic 8 Ball met houding

Het Magic 8 Ball speelgoed heeft voor het eerst geïntroduceerd in 1950. Het antwoord ja of nee vragen via een 20 zijdige dobbelsteen drijvend in donker blauwe vloeistof - welke kant zweeft naar de top is het "antwoord". In dit project die het st
Bouwen van uw eigen t-shirt drukpers

Bouwen van uw eigen t-shirt drukpers

heb een geweldig idee voor een t-shirt? Geïnteresseerd in het aanpassen van kleding of het maken van uw eigen prints? Hier is hoe te maken van een pers voor het maken van shirts vergelijkbaar met het rubber stempelen.Elke vermelding van dit project o
Duct Tape 20 dubbelzijdige Computer Server

Duct Tape 20 dubbelzijdige Computer Server

ik ben in een groep die noemen onszelf Team Boom Tape. Wij zijn een PC gaming team die ook toevallig hebben een bepaalde liefde voor het bouwen van dingen met duct tape. Ter voorbereiding van MillionManLan 9besloten we te bouwen van een servercompute
SCHORT van de HOLDING

SCHORT van de HOLDING

iedereen heeft een Zak van de Holding deze dagen, maar niemand heeft een Schort van de Holding. Met zijn meerdere geribbelde zakken altijd gehouden open om te ontvangen, zijn verschillende zachte zakken te houden dingen sluiten en een gloeiende natuu
Gebreide d20 dobbelstenen tas

Gebreide d20 dobbelstenen tas

als etymike geboekt zijn RPG dobbelstenen lade, realiseerde ik me dat ik nooit een instructable van wat misschien wel mijn geekiest project, de gebreide d20 dobbelstenen zak gepost.Een paar jaar geleden kreeg ik moe van de standaard Crown Royal tas v
Digitale Magic 8 Ball

Digitale Magic 8 Ball

De Magic 8 Ball is een leuk speeltje waarmee ja of nee vragen in een verscheidenheid van manieren worden beantwoord. Er zijn twintig verschillende reacties dat het geven kan (10 positief 5 niet-ontwijkend en 5 negatieve). Een ander antwoord is op elk
Papa dochter D6 Ring

Papa dochter D6 Ring

ze is mooier dan muziek, zachter dan warme lucht.Ze krijgt twijgen en wilde bloemen in het haar gevangen en ze springt in mijn armen, net zoals ze toen ze littler was en ik sterker was terug.Ze is ook in draken, grote tijd. Ze houdt van MTG kaarten,
Bouwen van een elektronische score houder/opbergdoos

Bouwen van een elektronische score houder/opbergdoos

de handleiding voor elk van de vele munchkin reeks kaartspellen bevat altijd een zin als "je moet een 10-zijdige dobbelsteen voor elke speler of een ander apparaat te houden score."10 zijdige dobbelstenen zijn niet moeilijk te vinden in mijn hui
Bouwen van een elektronische polyedrale sterven

Bouwen van een elektronische polyedrale sterven

dobbelstenen zijn leuk. Polyedrale dobbelstenen gebruikt in o & o zijn nóg leuker, met name in grote handenvol van verschillende grootte. Maar een handvol niet altijd praktisch.Sinds ik zag de draak bot elektronische sterven toverstaf geadverteerd in
Hoe maak je een elektronische dobbelstenen Roller

Hoe maak je een elektronische dobbelstenen Roller

Deze post detailleert een project die ik ben klaar met afgelopen zomer, een elektronische dobbelstenen rol. In deze post, ik ga over het hoe en waarom ik heb gemaakt, en hoe kunt u een ook!Stap 1: Waarom bouwen een elektronische dobbelstenen Roller?M
Mason Jar thee Set

Mason Jar thee Set

nu de chaos van de vakantie is voorbij, en de kilte van het seizoen blijft tenen en neuzen koud houden, is het tijd om crafty en gezellig! Deze mason jar thee set met Gevilte wol Cosies zal helpen houden de winter ' brrrrrr bij baai.Stap 1: Wat moet
How to make a metal lathe tap and die Jig

How to make a metal lathe tap and die Jig

  This is the first project i have made on my new lathe . Het is een gemakkelijke manier met behulp van een dobbelsteen maken threads of jagen hen om ze schoon te.Stap 1: Mijn nieuwe draaibank en molen De eerste afbeelding is mijn nieuwe precisie mat
Elegante zijden Fan

Elegante zijden Fan

Koel uzelf af met een elegante zijden fan! Deze platte zijde ventilator is versierd met FabricMate® weefsel kleurstof in een pen met behulp van een zeer eenvoudige techniek. De zijde fan is een perfecte canvas met verf op en de kleuren niet bloeden,