Stap 13: Geluidsbestanden
Het laatste wat je nodig hebt zijn wav-bestanden. Ik heb 6 sets voor de race boom + een enkele set voor de afstandsbediening vak. Elke set woont in een genummerde map (0-5) uit de root van de SD-kaart met een enkel getal. Elke map komt overeen met een andere set van geluiden die zijn geselecteerd via controles op de externe doos.
Bestandsnamen moeten worden: finish.wav go1.wav go2.wav go3.wav gooooo.wav notfunct.wav powerup.wav query.wav ready.wav set.wav
WAV-bestanden moeten worden 8-bits mono, geen compressie
De docs op de TMRpcm-bibliotheek premies de voor wav-bestanden. Kan ik die info hier als er belangstelling is.
Mijn geluiden volgen deze thema's, maar u kunt uw eigen maken.
Pinewood Derby: 'standaard' race boom, hoorns en rare geluiden
Ruimte Derby: 'standaard' race boom, old-school star trek en home-brew cylon-achtige stemmen
PM me en ik krijg je een kopie van mijn wav-bestanden.
Ze zijn niet dat groot - Arduino processors houd niet van wav-bestanden met hoge bitrates - ik gewoon nooit de moeite genomen toe te voegen aan de Github.