Stap 4: Projectie Mapping op de Print
In deze stap zullen we onze geplande animatie met de fysieke Afdruk samenvoegen. Voor dit type projectie mapping processen verkies ik MadMapper dat is een zeer gebruiksvriendelijk software die voorziet in een eenvoudige en gemakkelijke hulpmiddel voor video-mapping projecties en LED toewijzen. U kunt het downloaden van de demo-versie voor Mac hier en gedetailleerde zelfstudies over de kenmerken van MadMapper zijn hier.
-Als de eerste stap van het toewijzingsproces van, moet u een projector gebruiken als een secundair beeldscherm voor uw computer en fullscreen modus (Output > Fullscreen)
-Voeg een quad (vierkante + symbool, linksboven) en uw videobeelden te importeren (bestand > importeren Media, bij voorkeur in h264-indeling)
-Als uw quad is geselecteerd, tweemaal klikken op het beeldmateriaal dat u hebt geïmporteerd in het Testcards menu (rechtsboven) en spelen hit!
-Zelfs op een 2d oppervlak, 4 hoek pin toewijzing mogelijk niet genoeg voor een nauwkeurig resultaat. Doordat mesh kromtrekken op het lagere linker menu, kunt u veel onderverdelingen die geven de volledige controle over uw geprojecteerde beeld overeenkomt met de exacte coördinaten met de print kunt toevoegen.
-Geef niet op! Probeer verschillende instellingen uit met mesh kromtrekken, verplaatsen van uw quad in het deelvenster Voorbeeld of zelfs kleine aanpassingen met de projector; Uiteindelijk komt overeen met virtuele en fysieke realiteit!