Stap 2: Renderen en het voorbereiden van het afdrukken
Een grote schaal afdrukken vereist een grote weergave die zich uitstrekt van de rendertijd. In dit project, om een 120 * 120 centimeter af te drukken, plaatste ik de renderinstellingen aan 14.000 door 14.000 pixels met Global Illumination en meerdere pasjes van verlichting, diepte en schaduw. Wij zullen deze verschillende passen gebruiken om een fotorealistische aanzicht door compositing.
Hier is een paar tips voor dit proces:
-Ik gebruikte AS-01 sculpting arcering die beschikbaar in C4D Studio versie is. (Venster > inhoud van de Browser > beeldhouwen > Shaders)
- Voor de verlichting, check out GreyScaleGorilla, licht Kit Pro tutorials hier. Ik gebruikte LargeProductStudio.c4d
-De grote resolutie renderings kunnen vele uren duren. Er zijn dat verscheidene online boerderij hun diensten verlenen die er zijn, die het projectbestand naar hun servers met een eenvoudige plugin, en in plaats van te wachten voor 20 uur geüpload, kunt u het resultaat in minuten met behulp van duizenden CPU's downloaden. Ik gebruikte voor dit specifieke project RebusFarm.
-Na compositing de pasjes en geven de uiteindelijke look met Photoshop of een ander image editing software die u gebruikt, is het tijd om af te drukken;
- Ontvouwen van 01 afdrukken specs: 120 x 120 cm mat gelamineerde Print op 3mm Dibond composiet archivering montage met bijgevoegde aluminium profiel subframe is bekleed.