Stap 4: Exporteren en importeren
Nu is het tijd om het model te exporteren. We hebben de gewenste geometrie heeft niet, maar Meshmixer de verlichting en milieu-aanpassingen die ik graag. U kunt uitschakelen van allermeest naar de achtergronden en aanpassen van de kleur van het object, maar het gebrek aan boete-stemmende en export Afbeeldingsopties gevraagd me een ander hulpprogramma.
De eerste stap is het exporteren van de geometrie. Deze optie vindt u onder bestand > exporteren. Als alternatief kunt u de sneltoets CTRL + E.
Er zijn verschillende opties die u kunt gebruiken voor de bestandsindeling - voor de toepassing van deze tutorial die we kiezen zullen om te exporteren als een STL. Kies een bestandsnaam en klaar bent u een bestand exporteren.
Om te "maken" de uiteindelijke afbeelding, zal ik met behulp van Autodesk Inventor. Ik heb ook eerder SolidWorksgebruikt. Merk op dat er is een overvloed van opties op hoe verder te gaan vanaf hier, dus voel je vrij om te gebruiken wat beschikbaar is voor u of wat u bekend bent met. Noch de uitvinder of de SolidWorks zijn de beste opties hier, maar ze dienen het doel voor deze snelle en vuile kunstproject. Als u een lijst voor 3D-modellering en rendering tools wilt, zie de introductiepagina voor deze tutorial!
In de uitvinder, klikt u op de Open onder het tabblad Start . Geef onder Bestanden van het Type STL bestanden. Ga naar het geëxporteerde bestand en open het.