Stap 1: Importeren van uw 3D-geometrie
De eerste stap is het kiezen van de 3D-geometrie die u wilt maken in lage poly kunst! Er zijn verschillende opties voor de bron van uw 3D-model.
1) Maak uw eigen
De leukste methode is het simpelweg het maken van uw eigen 3D-model! Als je niet ervaren met CAD of computer graphics, zijn er nog enkele grote opties. Gemakkelijk te leren hulpmiddelen zoals Tinkercad, 123D Designof SketchUpzijn alle grote opties voor iemand geleerd aan 3D-model.
2) vinden een 3D-model online
Er zijn tal van online bronnen voor het delen en downloaden van 3D-modellen. De twee die meest ken ik persoonlijk zijnThingiverseenGrabCAD. Er zijn duizenden modellen gemaakt door grote gebruikers die u gebruiken kunt als de basis voor onze laag poly-kunst - enkel ben zeker om krediet te geven aan de Schepper van het model!
3) 3D scannen
Terwijl u niet een dure 3D-scanner voor u beschikbaar wellicht, de 123D Catch -app maakt gebruik van uw smartphone of tablet maken 3D-scans. Meshmixer ook kunt u importeren uit de 123D Catch-bibliotheek, zodat u kunt geometrie die andere mensen hebben gemaakt.
Als u wilt maken het lage poly esthetische, we zullen worden met behulp van Meshmixer. U kunt ook soortgelijke apps zoals MeshLabindien gewenst. Nadat u uw 3D-geometrie, als eerste geselecteerd ervoor te zorgen dat er in een compatibele bestandsindeling - zijn STL of OBJ de meest voorkomende. Zodra u Meshmixer gedownload hebt, kunnen we onze geometrie importeren.
De afbeelding hierboven toont het begin menu in Meshmixer. Gebruik de optie importeren om open te stellen uw STL of OBJ-bestand. Voor de toepassing van deze demo gebruik ik de optie importeren Bunny te importeren van de Stanford-bunny.