Ik heb altijd al een belang in lage poly kunst, alsmede 3D-modellering. Wanneer uMeshmixerals een gereedschap van 3D printing, realiseerde ik me dat zelfs als de geometrie van de lage polygoon gemaakt was niet altijd praktisch om te 3D print, ze nog steeds voor coole grafische renderings maken zouden. Hier ziet u de laatste laag poly-bunny die ik heb voor deze tutorial hierboven, evenals een hamerhaai uit een vorig project gemaakt.
Een groot voordeel aan deze methode voor het maken van deze laag poly-modellen is dat de omgeving van de verlichting in welke weergave methode die u kiest wordt gemaakt de juiste schaduwen en markeert zonder handmatig kiezen elke plaat van kleur. Het idee is dat zelfs mensen met weinig tot geen ervaring in grafisch ontwerp of 3D modeling kunt maken plezier lage polygoon stijl kunstwerk!
Aangezien dit is bedoeld als een leuke en gemakkelijke truc om sommige lage inspanning laag poly, nog niet ik enige gespecialiseerde rendering software of grafisch Ontwerptools gebruikt. Als u wilt de uiteindelijke afbeelding "renderen", ik ben gewoon met behulp van Autodesk Inventor, die is gratis voor studenten. Er zijn vele opties voor u beschikbaar als dit niet een haalbare optie is. Ik heb ook links hieronder lijsten van gratis 3D-modellering en rendering tools, waarvan vele de zelfde of betere mogelijkheden hebben; echter, ik zal niet met betrekking tot hun gebruik in deze tutorial.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3D_rendering...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3D_modeling _...
Proces-overzicht
- Meetkunde importeren in Meshmixer
- Verminderen van de veelhoek graaf in Meshmixer
- Exporteren van Meshmixer
- Bewerken in CAD tool
- Maken en opslaan
- Optioneel - vectoren van uw afbeelding!