Stap 2: Stap 2. Wat is ons Concept? Deel B
Dus kwam ik met het idee van een ruimteschip dat vereist zowel een piloot te bedienen als een schutter. Het spel zal plaatsvinden in ons eigen zonnestelsel (aangezien Ben was het bestuderen van het zonnestelsel, zou dit vertrouwd gras). Ik was bang dat de schutter zou hebben al het plezier, dus ik zorgde ervoor dat de piloot had een beperkt aantal doelzoekende raketten tot zijn beschikking. In de beste gevallen, zou dit leiden tot de schutter en de piloot nog nauwer samen te werken. Met dit in gedachten heb ik enkele regels voor het concept:1. u bent in een ruimteschip, verdediging van jullie zonnestelsel van het ruimteschip van buitenaardse invasie
2. terwijl uw gezichtsveld 3D is, uw speelplaats is 2 dimensionaal, ruwweg in overeenstemming met de planeten in het zonnestelsel (ik voelde dat 3D loodsen gewoon te moeilijk voor een 5-jarige piloot zou zijn)
3. het spel zal worden geuit. Elk niveau betekent dat een extra alien ruimteschip spawnt, en het zal sneller zijn (zo zal hun schoten)
4. Wanneer het ruimtevaartuig paaien, zal zij in een willekeurige plaats, op een minimale afstand van waar je bent.
5. u start met 3 schilden. Elke aanval op uw schip, of van een buitenaards ruimteschip of een van hun schoten, zal afslaan een schild. hebt u geen schilden, eindigt een staking het spel.
6. het enige object die u kunt tegenkomen is de zon. Voordat dit gebeurt, maar als dat zo is, het spel is voorbij ongeacht hoeveel shields hebt, zult u de verbale waarschuwingen krijgen.
Dat was vrij veel alles wat ik begonnen met uitzoeken van tijd was kort en alles zou duidelijk geworden zoals ik het ontwikkeld. Draait, was ik in staat zijn vast te houden aan dit vrij nauw. Lees verder om erachter te komen hoe!