Stap 1: Cube 101
Tekening in een LED-kubus is net als tekenen op een 2D scherm.
Op een 2D scherm, hebt u een raster van pixels, en als u een afbeelding tekenen, je gewoon vertellen een pixel op een bepaalde (x, y) punt te zijn van een bepaalde kleur.
In een kubus, hebt u een 3D-raster van de volumetrische piXELs, of voxels, en u vertellen een voxel op een bepaalde (x, y, z)-punt te zijn van een bepaalde kleur. De tekening hier toont u het coördineren systeem ik gebruik in deze animaties.
In alle voorbeelden hier, ik ben tekening in een 8 x 8 x 8 cube, maar deze dezelfde technieken zal werken in elke resolutie.
Als u willen zou volgen en werken aan uw eigen code, pak de bewerkingsomgeving als u niet reeds hebt, en installeren van de bibliotheek L3D kubus verwerken. Alle van de code in dit instructable is opgenomen als een voorbeeld in de bibliotheek, en het maakt een groot springen-af punt voor de ontwikkeling van de animaties van uw eigen.
Tot slot een reis playlist zetten en uw ticket op de trein van dat middernacht punch.