Stap 25: Give It Away
Serriosly, het weggeven of anders zult u uw zelf begraven in de rotsen. Vind sommige nietsvermoedende sap en geef het aan hen. Zij kunnen hem in hun tuin of maken van meubels van te maken.
Tot slot niet vergeten dit, het is gewoon een rots, zelfs als je hem kocht je waarschijnlijk niet betalen die veel voor het tenzij het albast of iets. Als het breekt terwijl u uw werkt het, dat is gewoon de manier waarop die het gaat, als je beter leert u hoe problemen herkennen en corrigeren of te vermijden.
Waarom natuursteen?
Iemand vertelde een lange tijd geleden me dat toen de kunstenaar zijn of haar middellange vindt ze het weten en ze kunnen niet worden geschud uit. Ik heb gewerkt in ijzer en staal als een smith en een wapensmid. Indien gevraagd op het moment zou hebben vertelde ik u dat ijzer of staal mijn medium was maar één dag op een impuls en inspiratie die ik stopte in een droge rivierbedding en twee stenen aangeschaft. Ik had niet de juiste hulpmiddelen voor de baan maar ik aangesloten weg en was blij met het resultaat, beide stenen wonen buiten mijn voordeur. Een is een kort gedicht aan mijn vrouw en anderzijds toont zowel onze heraldiek en namen.
Het beroep van steen lagen zoals een media veel is. Ik veronderstel dat de grootste aantrekkingskracht voor mij is het permanente karakter. We hebben uitdrukkingen zoals "Het geschreven in steen" en "als onroerende als steen". Zij concluderen duurzaamheid en ingaan op de eeuwige. Steen biedt ook tal van opties van twee dimensionale tot drie dimensionale. Mijn voornaamste interesse is in wat wordt aangeduid als runestenen. Achthonderd jaar de Scandinaviërs opgetrokken monumenten op stenen die waar twee dimensionale, ze meestal maar niet altijd opgenomen runen en/of tekeningen ingesneden in steen
Elke steen heeft zijn eigen persoonlijkheid en ziel. Wat we zien aan de buitenkant is vaak heel anders dan wat er op de binnenkant. Dingen die we als gebreken beschouwen zijn gewoon verschillen binnen het geheel. Een negeert die ziel en verschillen op hun eigen risico. Net als bij mensen, begrijpen je nooit echt iemand totdat je voelen kunt wat ze voelen en waarderen deze gevoelens en geven hen hun eigen waarde, eerder dan gewoon ze te zien als iets tegen aan uw eigen wensen. Stone is zo, dat als u snijden voordat u begrijpen, uw werk waarschijnlijk is gedoemd. Verborgen verschillen kunnen oppervlakte en vervolgens de steen spaanders, splinters, splitst of breekt. Om te snijden u moeten begrijpen, je moet praten, moet je aanraken en u moet luisteren. U dwingen niet een steen aan uw wil. U moet het gevoel van de steen en waarde en pas daarna kan je leren de steen u en waarde te voelen wat je moet zeggen of tonen. Als je die doen kunt zullen dan als een kunstenaar u ingaan op wat steen en steen alleen als een medium u, onsterfelijkheid geven kan.
De betekenis van de steen wordt vaak gemist door degenen die focus op de kunst van de steen, terwijl dat kunst kan buitengewone en het streven van carving van graniet vaak is gewaardeerd als een van de grote arbeid die het verbleekt naast het stenen einde effect. Dat effect gewoon de onsterfelijke aard van steen is. Het is een duurzaamheid die leeft op lang nadat de maker heeft geretourneerd tot stof. Het raakt op de angsten die we allemaal hebben van vergeten, van niet het verlaten van een erfenis. Hoe velen van ons herinneren de verworvenheden van onze grote grand ouders? Hoeveel van ons kunnen raken van iets dat een voorouder van ons zo'n duizend jaar geleden bereikt? We ingaan op de geest van de stenen in onze moderne cultuur met grafstenen. We mogen niet verder te kijken dan de sluier van dit leven, om te weten als we door onze geest of een machtiger zal worden gedragen. Maar we zijn gedreven om te weten een deel van ons blijft hangen en is van belang. Die betekenis is gewoon "Ik ben", en in het gezicht van een enorme wereld waar individuele betekenis verloren is, geeft het comfort aan de ziel in de wetenschap dat we iets hebben gedaan die eeuwig zal duren. Onze oudste voorouders spuwde oker of houtskool over hun handen en liet opdrukken op steen voor ons om te zien, ze verhoogd dolmen in Engeland en gestapelde stenen in piramides in China, Egypte, Ethiopië, en de nieuwe wereld, en ze gesneden rune stenen in Scandinavië. Zij allen het zelfde ding, schreeuwen "Ik ben, en ik heb iets grotere en meer duurzame dan mezelf", ik woonde, ik hield, ik gevochten en ik stierf, maar ik was, en door mezelf te koppelen aan deze onsterfelijke stof mijn geheugen voor eeuwig zal leven.