Stap 3: Gezicht tekening
Kort zijn uitgelegd discussies over het gezicht om de gezichten te vestigen in dit werk. De voorafgaande punten over gezicht tekenen uitvoeren in dit deel. Dit zijn onze divisies. We gebruiken de etude potlood. (Figuur 11)
Nou, de stress en de nadruk over het gezicht in miniatuur veroorzaakt schoonheid in het gezicht en maakte het elegante. De eerste stress is op de bovenste regel van het oog. Proberen de aandacht vestigen op de bovenste regel tegen de onderste regel van het oog. De tweede stress is op neus pit en de derde is op de middelste lijn van de lippen. We hebben veel stress en de nadruk op deze regel. (Figuur 12)
Het belangrijk punt bij het opstellen van een man of vrouw gezicht is haar lijnen tekenen. Als het is mens de baard en wenkbrauwen en als er vrouwen haar tekening meer schoonheid in het gezicht veroorzaakt. Voor beter haar tekening moet u om elegante en regelmatige lijn die komen naast elkaar te tekenen. Zie het dat als dit een lijn van de lip is, de baard van dit deel begint. (Figuur 13)
Deze elegante lijnen vindt u naast elkaar. Als één regel gewijzigd, volgen de anderen. Op deze manier veranderen zij helemaal. Zorg dat het formulier hetzelfde is. Maar de duisternis en de helderheid zijn verschillend. In sommige delen zoals lippen of de einden hebben meer benadrukt. Dit formulier zal hetzelfde ook uitvoeren door haren borstel. In de volgende stap uitvoeren ik dit formulier door haren borstel. (Figuur 14)
In blijven dat ik instrueren u gezicht maken door kleur. (Figuur 15)
In dit deel ik instrueren u haar tekening door haren borstel en u vertrouwd met de stress op het gezicht van haar tekening. Proberen te houden van haren borstel losjes. Dit zijn dezelfde lijnen die ik met potlood tekenen en er is geen verschil tussen hen. Het einde van de haren borstel zal vrijgeven. (Figuur 16)
Toen het zich tot één vormen, volgen andere vormen. Als je de haren die zijn getekend in deze foto zorgvuldig kijkt, ziet u dat donkere lijnen naast elkaar elegant plaatsen en sommige benadrukt aan het eind van de baard. (Figuur 17)
Kijk goed naar de hoek van de lippen. Het bovenste oog van lijn is meer rijkelijk gekleurde en het onderste oog van lijnen is zwakker. Dit zijn de spanningen en de nadruk die ik in tekening door potlood uiteengezet. De lijn tussen de lippen heeft ook sommige stress. Alle nadruk zal u instrueren op kleur.