Stap 4: Bouw- en Pardaz op het gezicht
In deze stap goed instrueren we pardaz op het eerste gezicht. Voordat u Pardaz op het gezicht, moet u rekening van zeer belangrijke punt: er zijn veel kleuren gebruik in het gezicht en de kleur en waar ze worden gebruikt hangt af van de stijl en smaak van de mensen. Het is dus een lekker onderwerp. Voor werken door verschillende kleuren in het gezicht moet u voldoende ervaring en vaardigheid. (Figuur 18)
De onder kleur in het gezicht volgen dit onderwerp en voor het onder kleur in miniatuur kunnen we trekken jongeren door de felle kleur en oude met meer donkere kleuren. Nou, voor het gezicht die ik ben bezig met het, gebruik ik witte kleur. (Figuur 19)
De hoeveelheid principe kleur wordt gebruikt voor het gezicht zorgt ervoor dat de helderheid of donkerheid van het gezicht. Beginsel kleuren in dit werk zijn wit, mosterd, en rood. U kunt ook bruin of niet. Het hangt af van het teken dat u wilt werken. Vergeet niet het onderwerp in het eerdere artikel die ik uitgelegd in gouache, wanneer u een kleur maken wanneer het gedroogd zou donkerder. Ook kun je het op een papier of plakbord voordat het op de belangrijkste tekening gebruiken en wachten om te drogen van het papier, nadat u genieten van het resultaat, beginnen met het schilderen van de belangrijkste tekening. (Figuur 20)
Ik werk met de kleinere haren borstel. Wanneer onze kleur wordt gedroogd en we begrepen dat deze kleur is de kleur die wij nodig hebben, beginnen we te kleuren. We schilderen en wachten om te drogen. Nadat het zal worden gedroogd, beginnen we pardaz. We aan de slag op het gezicht door haren borstel. Nadat onder kleur kunt u werken op de potlood tekening van het gezicht heel flauw tot uw onder kleur niet vernietigen. We definiëren met een vage kleur gedeelten van het gezicht. We doen dit deel heel flauw. (Figuur 21)
Niet concentreren op één delen van het gezicht en werken op verschillende delen op hetzelfde moment en Pardaz voor alle delen van het gezicht even doen. Nadat u hebt gedefinieerd het beginsel formulier, we felle kleuren door de donkere kleuren. Wij doen aan het einde door vage rode kleur pardaz. (Figuur 22)
Wij maken onze kleur donkerder één graad. Het andere punt voor het werken op het eerste gezicht is heel belangrijk dat u rekening, werken stap voor stap en sterke de kleuren van de delen van het gezicht langzaam. Voor het maken van onze kleur donkerder één graad, ik zal het toevoegen van een beetje blauw en bruin. Wij voeren de dezelfde benadrukt dat we op gezicht tekening deel hadden. We doen de dezelfde benadrukt door kleuren hier. Meer benadrukt op de zijkanten van de lippen en de lijn tussen de lippen. (Figuur 23)
Voor baard tekenen, de haren-instructie die ik u eerder verteld in de vorige stappen, is hier erg belangrijk. Wij stellen zeer elegante lijnen naast elkaar. De haren vormen moet leuk en het is zeer belangrijk. Ik zal het toevoegen van donkerblauwe aan de bruine en één graad donkerder wordt. (Figuur 24)
Neem zorg dat de bovenste regel van het oog rijkelijk kleur moet. Dit zorgt ervoor dat de aantrekkelijkheid van het gezicht. De rode kleur die u voor de lippen niet sterk moet zijn en het moet een mooi en mellow kleur. In de beneden delen van de kin hebben we stress. (Figuur 25)
Als u niet de tekening debat van baard en haar, ik vertelde aan het einde van de baard en onder delen van de lippen die haar beginnen vergeten te groeien, moeten we meer nadruk. Het andere belangrijke punt dat ik moet verwijzen naar hier, is dat u deze formulieren die ik niet in de baard met Pardaz uitvoeren kan uitvoeren. (Figuur 26)
Hoe meer u sterke jezelf bij het opstellen van delen van het gezicht, de meer succesvolle u bent in de pardaz. r zelf bij het opstellen van delen van het gezicht, de meer succesvolle groeien, hebben we meer nadruk. Als de tekening van het gezicht was niet juist, zo veel als de pardaz Nou, dat je gezicht hoeft niet elke attractie opnieuw zal worden. Ik neem oranje en een beetje bruin en beginnen met de schaduw op het gezicht. Als de schaduw achter de ogen. (Figuur 27)
Deze schaduwen maken lineaire pardaz. Wij doen het in plaats van groeiende baard, op de linker kin en deel van de ogen. Als u u kunt Toon rimpels bovenste wenkbrauwen op het voorhoofd. Het hangt af van uw karakteriseren. De spanningen tussen twee wenkbrauwen weergeven (Figuur 28)
Ik maakte mijn kleur donkerder één graad opnieuw. Ik combineer een beetje rood met bruin. Wij hebben oor formulieren en achter de hals die ik moet trekken ze weer hier. Ik definieer de regel van de hoed om te tonen van het gezicht meer. (Figuur 29)
Aan het einde werk ik op de pupil in het oog. Door een beetje blauw en bruin, ik vestigen de duisternis in het oog. (Figuur 30)
Ik benadrukken over de duisternis in het oog. Ik behandel de bovenzijde van het oog door Bruine lijn. Ik doe een beetje pardaz onder de keel en een beetje stress op de rimpels op het voorhoofd. (Figuur 31)
Ik doe aan het einde de versieringen van de hoed. Op deze manier kleur we de hoed. (Figuur 32)
Nu we geleerd de gezicht-instructie.
Voor meer informatie en toegang tot de instructievideo's van de miniatuur kunst, verwijzen naar onze website met meer dan vier uur video tutorials volledig gratis.
Vertrouwd maken met miniatuur schilderij kunst en te begrijpen gelieve een voorwoord van deze kunst verwijst naar Dit artikel.
Ook meer informatie over het ontwerpen en realiseren cloud en boom in miniatuur schilderij verwijzen wij u naar Dit artikel.
Als u wilt weten combinatie van aquarel en gouache in miniatuur schilderij gelieve te verwijzen naar Dit artikel.
En als u meer weten wilt over het doen van bouw- en Pardaz in miniatuur schilderij verwijzen wij u naar Dit artikel.