Stap 6: Vergadering en gebouw
Er is geen juiste of verkeerde manier naar host vergaderingen, hoewel er een aantal aanbevolen procedures, beginnend met de kardinale regel: Have Fun!
De beste manier om dat te doen is om sommige lichte structuur met veel hands-on tijd voor alle betrokkenen. Soms betekent dat niet alle studenten hebben bij elke ontmoeting. Jeugd met geen enkel belang bij het programmeren zal worden verveeld en onrustig als er niets voor hen te doen tijdens het wachten om programma's te compileren. Die vooral geïnteresseerd zijn in de programmering kunnen worden gefrustreerd door het ontwerp en bouwen van proces. Dus kan het helpen te breken vergaderingen een beetje tijdens het seizoen, aparte programmering te houden en te bouwen, en soms bijeenkomsten alleen voor diegenen die geïnteresseerd zijn in het team marketing of de FLL onderzoeksproject en presentatie, voor dat programma...
Vergaderingen kunnen worden gehouden een keer per week of meer. FRC teams, met hun korte zes week seizoen, kunnen dagelijks ontmoeten voor enkele uren per dag. Jr. FLL ploegen misschien net ontmoeten voor 30 minuten een keer per week. Een goede vuistregel voor vergaderingen, voor bijna alle leeftijden is:
- Schoonmaak/Admin - 15-20 minuten – Start met een projecttijdlijn, achteruit planning vanaf de begindatum van de concurrentie, en helpen teamleden mijlpaal data. Tijdens het admin gedeelte van elke vergadering, doe een statuscontrole en redelijke team doelen voor die dag. Dit is de tijd om de meeste vragen, zorgen en ideeën.
- Bouwen & Project tijd-2-5 uur, of meer, als het bestaat uit een team van de FRC. Dit is het vlees van de vergadering kan, en het nuttig zijn om te hebben team leden werken in kleinere groepen van 3-5 studenten over verschillende aspecten van hun build of projecten. Een team historicus is ook belangrijk, helpt het team seizoen met foto's en video-document. Een volwassene is aan kant voor elke groep helpt houden dingen op spoor en vooruit, maar het belangrijk dat de leerlingen het werk doen, en volwassenen dienen voornamelijk in een raadgevend of leren gids capaciteit. Snacks zijn ook een belangrijk onderdeel van de Build & Project tijd, en een essentieel onderdeel van de versterking van het team via de gemeenschapsopbouw Toetredingsakte samen eten. Wilt u een heleboel voedsel bij de hand hebben! Robotica teams brandstof hun creativiteit en leren met vraatzuchtige eetlust!
- Wrap Up – 30 min. 40 min. – Dit is de tijd om te leren van verantwoord gebruik van de faciliteiten van de bibliotheek (en alle faciliteiten, echt) en respect voor degenen die spaties na de studenten zullen gebruiken. Maken dit een routine onderdeel van elke vergadering helpt houden materialen verwerkt en spaties georganiseerd en schoon.