Stap 4: Configureer de kat en sla het spel
Configureer de kat zoals blijkt uit de blokken van de linker kant te slepen naar het gedeelte 'Scripts'. De kleur van het blok vertelt u welke sectie het vandaan komt, moet u wellicht schuiven om te zoeken van het desbetreffende blok.
Ik heb drie ketens van deze blokken; Sommige van deze kan niet logisch toch als het vereist de volgende stap om te werken:
- eerste stelt het "recht" en "fout" scoren items wanneer u op de vlag van start en vervolgens de eerste bocht start
- naar de tweede men zegt wat er gebeurt op elke beurt - wij eerst alles te verwijderen uit de lijst "Objecten" (Opmerking: dit is niet in de eerste foto!), dan wij uitgezonden "slaan", wachten, dan Kies een willekeurig item uit "Objecten" en sla het op in 'verwacht'; dan we kondigen aan dat het object dat we (ook niet in de eerste afbeelding verwachten) dan eindelijk we uitzenden "go"
- de laatste keten zegt wat er gebeurt als de gebruiker een van onze objecten (fruit/veg raakt) - als het was de eerste aanraking van het spel de timer is opnieuw (voor competities! Vink van de timer zodat het zichtbaar is); dan als u de verwachte object dat we de "juiste" teller verhogen door een geselecteerd, verhogen anders wij uw 'verkeerde' teller door één; Ten slotte we leiden tot de volgende beurt om te starten
Natuurlijk is het een goed idee om op te slaan uw werk, om dit te doen klik op de Opslaan knop, uw naam van de auteur instellen en kies een bestandsnaam voor uw spel.