Stap 16: Bench reguleren: actie
Dan ik ruwe geregeld de actie. Tuning pianoleraar Oliver Faust gaf instructies voor de regulering van de "oude Engelse plein" actie en geïllustreerde één maakte ze in Boston in de jaren 1830, maar ik niet eindigen ze nauwlettend te volgen. Ik zet hem met ongeveer 1mm verloren beweging tussen de hoppers en underhammers, genoeg dat de sleutels om te rusten zelfs langzaam terugkeren kunnen, door het bewegen van het underhammer rest spoor, dat het niet-gemarkeerde smalle stuk is geschroefd aan de underhammer rail in Faust van afbeelding. Ik heb de hoogten van de hamers boven het spoor van de underhammer door een beetje meer dan de dikte van de doek strip die tussen hen door neerlegging of lijmen shims aan de onderkant van de wiggen zou worden gelijmd aangepast afhankelijk als ze te hoog of te laag waren. Ik heb de hoppers aangepast zodat ze omgedraaid uit vanuit de underhammers wanneer de hamers een beetje kort van de hoogte van de snaren boven de belangrijkste bed waren. Wanneer de hamers deze hoogte bereiken mijn sleutels naar beneden een beetje meer dan 8mm.
Ik verwijderd van de rails, en opgelucht en gekleed van de uiteinden van de sleutels voor de demper hefbomen die voldoen aan hen in een hoek. Ik drukte in de backcheck draden en gelijmd op hun bekledingen en stel vervolgens de belangrijkste dip tot 8,5 mm, zowel door het toevoegen van papier punchings op de voorste rail en lijmen een doek strip de juiste dikte naar de onderkant van de underhammer rail. Een blok van de gauge gemaakt zo dik als de vereiste sleutel dip en met een lip net zoiets als de akapjes voor het lijmen van ivoor is handig te selecteren van de juiste punchings.
In dit stadium in een fabriek die het toetsenbord en de actie kunnen worden samengevoegd en geleverd aan een andere afdeling voor bijsnijden en afwerken. Ik heb niet die stap nog niet bereikt.