Stap 8: Ondertussen terug in Blender wij zal oplossen sommige lussen
Multi res modifiers zijn de beste voor het maken van dingen kijken glad maar in doen zodat ze een heleboel geen onnodige lussen aan de Maas (uw model) toevoegen.
Wat zijn overbodig? De computer is goed wiskundig niet verkeerd voor het toevoegen van alle deze lussen aan het frame van de Maas. We hebben gevraagd om hen zodat het lijkt zacht maar nu moeten we niet alle van hen. Minder is meer gaat een lange weg bij het maken van een spel actief. Dus om te slaan geheugen kunnen beginnen dit model enkele strippen.
1. op de kopie van het model verhuisde ik naar niveau 2 ik zal het aantal resolutie op het model tot 1 en ik de modifier, gelden de wijzigingen permanent maken. Dit maakt het er nog steeds een beetje glad en ik zal het strippen naar beneden een beetje meer.
2. Druk op de Tab bewerken en vervolgens houdt u SHIFT ingedrukt en selecteer een lus met de selector van de rand.
3. Druk op X en selecteer vastberadenheid randen.
Opmerking: Hebt u een spiegel modifier toegevoegd aan de Maas, laat het op en
verminderen enerzijds zoveel als je kunt voordat u het toepast. Het bespaart wat werk voor je. Vervolgens toepassen en verminderen de lussen rond het midden ook.
Opmerking: I highly recommend gebruik delegeren in plaats van het verwijderen van de lus omdat blender wordt automatisch aangepast de Maas wat compenseren die helemaal UV-toewijzing die u mogelijk hebt gedaan zal verknoeien. Echter als u gebruikt voor een ieder die rand, het doet niet zootje opwaarts uw UV kaart!