Stap 6: Een custom paint job
Na het geven van uw model een hoekpunt verf baan krijgen alle hippe op zoek ziek hit Shift Z en zie hoeveel monsters duurt te kijken echt leuk. Dit wordt aangegeven door een teller in het midden van uw scherm weergave poort.
In tegenstelling tot de Blender te maken die uit weergegeven totdat het klaar, Blender cycli van alle blikken wazige en zal gewoon blijven bemonstering en de afbeelding zal blijf kijken beter en beter. Opmerking: Merk zeker u ging in op de eigenschappen van de bemonstering en voorvertoning ingesteld op 0, DoorbraakiPhone ziet u veel omdat het ingesteld op slechts 10 monsters.
Zodra ik zie hoeveel monsters kijkt goed, zal ik typt u deze waarde in op het niveau van de render onder monsters in render eigenschappen.
Volgende de scène camera. Als je nog niet Blenders camera is het makkelijkst opgevallen te wijzen en klikt u op, maar horen niet is de truc. Waar ooit uw mening is op het scherm, als u op Ctrl + Alt + 0 en dit zal uw camera opnieuw in elke positie die je in een handomdraai wilt.
De texturen maken duurt enkele praktijk van wat degenen zal u nodig hebt. Bijvoorbeeld draaien deze jet vleugels dus ik ze opstijgen kan om een duidelijker gebied om mee te werken. ook de inname blade nam ik af omdat het zal worden verplaatst wanneer het vaartuig is vliegen. Vervolgens zal ik de orthografische schaal (dit is onder het camerapictogram projector) ingesteld op weergeven zo dicht mogelijk bij de ambachtelijke mogelijk.
Vervolgens ziek...
1. Druk 1 voor een vooraanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
2. Druk op de -1 voor een achteraanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
3. Druk 3 voor een links-zijaanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
4. Druk op de -3 voor een rechts-zijaanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
5. Druk op 7 voor een bovenaanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
6. Druk op -7 voor een Onderaanzicht Ctrl + Alt + 0 en uitlijnen van de camera op die bepaalde weergave en het renderen F12 en opslaan van dat beeld.
Dat is het meeste maar ik kan dit doen voor sommige delen door hen zelf ook. Dit deel is de langste vanwege rendering tijden.