Stap 10: De gevreesde UV-toewijzing;. (
Er is een reden kwam ik met deze methode. Ik haat nauwgezet uitpakken UV kaarten. Als u dit doen kunt, u zijn begaafd ')
How to get een textuur op uw model.
1. een materiaal aan het model toevoegen. U kunt dit doen door te klikken op de kleine bal met dammen op het venster Eigenschappen van de juiste. Maak je geen zorgen over de kleur, want nu ik zou het witte en verlaten de spiegelende op 0%. Spiegelende is hoe shinny het eruitziet op het model in het spel. Ik knoeien met dit nadat ik de textuur op het model te krijgen.
2. Klik op het geblokte plein, dit is de textuur eigenschappen. Onder type; Klik op de afbeelding of film en selecteer vervolgens uw textuur die u hebt aangebracht in Gimp.
3. aan de bovenkant van de scène er vervolgens omzetten om te helpen, om het recht in standaard UV. Dit zal het splitsen van het scherm in om uw model aan de rechterkant en een grijze vierkantje aan de linkerkant.
4. Naast woord afbeelding, klik op de textuur die u hebt aangebracht. Laatste voordat je kunt beginnen, zorg ervoor dat je ether drukt u op N en textuur omzetten in solid of de weergave om de textuur wijzigen. Ja, u mag hebben gedaan dit in de standaard modus maar in UV-modus begint alles opnieuw.
5. nu om te beginnen zetten uw textuur toe te voegen op uw model u begint met het selecteren van de gezichten en vervolgens terwijl in het rechtervenster pers je het venster uitpakken opvoeden en toevoegen dat ik gebruik project formulierweergave. Dit voor mij is de beste manier ik weet hoe te maken van UV kaarten die maakt me niet uitlichten zozeer mijn haren. Ik ben oefenen om te beter, maar als u wilt dat een snelle en vuile manier, dit werkt.