Het hoge vijf spel (6 / 16 stap)

Stap 6: Hand-Shapes Diagram en de Complete sjabloon klaar


We gonna plan van het boek "tweede pagina" nu, en het bevat de volledige circuits voor de schakeloptie en de hand-vormen. Maar we het of de koper tape voor haar circuits nog niet toepast. We zijn net van plan.

  1. Ongedaan maken van de duidelijke band die we gebruikten om te verankeren van de 'eerste pagina' en onze sjabloon naar de "hardback cover." Wanneer verwijderd, plaatst u de 'eerste pagina' ergens veilig waar de spikes van koperen tape uit steken zal niet krijgen gebroken of het papier gescheurd.
  2. Nu het laatste stukje van carnaval cover papier nemen en herhaal de stappen die we gebruikten in het afstemmen op de hoek van de Opper-rechterhand van de Masonite "hardback cover." Dit wordt onze "tweede pagina." Tekent u uitlijning markeringen op het zo goed en anker met een beetje duidelijk tape als voorheen. Vervang vervolgens de sjabloon over de bovenkant van het, het uitlijnen en het anker met duidelijke tape ook.
  3. Borstel de toegestane en de lucht tussen de twee lagen van carnaval dekking en gebruik vervolgens de sjabloon op te sporen van de omtrek van de Lilypad, condensator, schakelaar, lichte strip, Neopixels en hand-shapes naar de 'tweede pagina." Hebben ze allemaal zorgvuldig verankerd, wij gaan ervan uit dat we hebben de "pagina's" van onze "boek" rijtje vrij goed, laag voor laag.
  4. We gaan tot het opstellen van een plan voor de circuits van de hand-shapes op de sjabloon, proberen te voorkomen dat de gebieden die al op ons diagram wordt gebruikt voor de verlichting. Het zal helpen om deze lijnen onderbroken om hen te onderscheiden van het vorige circuit diagram maken. De hand-shapes circuits vergt ook, slechts twee lijnen in plaats van drie. Één lijn zullen de grond, en anderzijds zullen de "signaal"-regel die een individuele hand met één van de pinnen op de Lilypad verbindt.
  5. In het plaatsen van de paden, zal het helpen te begrijpen wat we na. Elke hand-vorm zal uiteindelijk bestaan uit een links-deel van aluminiumfolie en een rechtergedeelte van aluminiumfolie, met een 1"-einde in tussen. Elektrische stroom zal overgaan in het rechter gedeelte van één van de pinnen op de Arduino, en de lijn van de grond zal passeren van alle links-gedeelten van de hand-shapes terug naar de Arduino. In de game-play, wanneer iemand op de geleidende palm van een handschoen tegen de hand-shape, drukt voltooit het het circuit tussen de links-gedeelte en rechts-gedeelte op die vorm en het signaal van de Arduino voor een hand-klap. De afzonderlijke paden rechtergedeelte van hand-van elke shape verbinden met een andere pin op de Arduino zal het toestaan van het spel om te vertellen als het circuit voltooid de was "juiste" en werd voltooid in de tijd.
  6. Op de sjabloon, tekenen in de beoogde paden van de circuits voor de zes hand-shapes met een #2 potlood eventueel. Dit vereist dat u eerst een korte pad tekenen uit van de Arduino naar de beoogde locatie van de condensator voor de grond, maar niet voor de positieve. Vanaf daar blijft alleen de grond regel de hand-shapes, zoals aangegeven op het diagram, samen met een enkele lijn van elke pin. De pinnen we gebruiken hiervoor zijn (beginnen in de linkerbovenhoek van de Arduino en verplaatsen met de klok mee) A5, A4, A3, A2, 11, 10. Er zullen een paar plaatsen waar een "brug" vereist worden zal wanneer het circuit wordt geplaatst met koperen tape, en waar ik deed dat dit in het diagram wordt aangegeven door een "U"-vorm in het pad. Aangezien een van onze papieren lagen ('pagina's ') zal alleen worden gebruikt voor de hand-shapes circuits, it's okay to een beetje gespreid over waar andere paden circuit geplaatst worden zal, maar ik vond dat het hielp te regelen van de paden van het signaal van de pins naar de rechts-gedeelten van de hand-vormen naar de rechterbovenhoek van de sjabloon en de grond voor elk in de linkerbenedenhoek. De ruimte tussen de handen om dit zo eenvoudig en direct mogelijk gebruiken. Zodra de schets van deze lijnen is voltooid, gaan over het circuit paden met kleurpotloden (zwart voor de grond, en blauw voor signaal).
  7. Wanneer de hand-shapes circuits voltooid zijn, moeten we een meer voor de schakeloptie toevoegen. Ik plaatste zodat de instelling van de "On" die naar de onderrand van de Raad van bestuur, uit de buurt van de Arduino, wijst was maar ik weet niet als dat van belang. Het werkte, anyway. Voor de switch circuit moeten we één lijn van "grond" en een lijn van de laatste resterende pin op de Lilypad. Deze pin is 6. Tekenen ze, zodat de circuit paden relatief zal worden verwijderd uit de andere circuits zoals op onze sjabloon, opnieuw met behulp van stippellijnen hen onderscheiden van wat we eerder trok.
  8. Nadat het diagram is voltooid op onze sjabloon, we gonna een #2 potlood kunt overbrengen naar onze "tweede pagina" lies beneath door opheffing van de sjabloon herhaaldelijk en het maken van de merken om ons te leiden. Wanneer hebben we het diagram correct getekend, gebruiken we om te gaan en vul het zwarte en blauwe kleurpotloden.

Gerelateerde Artikelen

Hoe te spelen Domino's: hoge vijf

Hoe te spelen Domino's: hoge vijf

vandaag I 'm gonna leer je een eenvoudige, leuke en verslavende manier om te spelen het een spel van Domino's.Dit is een gewijzigde versie die zelfs uw 12 jaar oude neefje kan leren. ik ooit geleerd een 8-jarige hoe om te spelen dit op een overstap v
Hoge vijf Camera

Hoge vijf Camera

Kan ik je een geheim vertellen? Ik houd niet van handdrukken. Ik weet het echt niet. Handshakes net maakt me vuile. Het is te onpersoonlijk. Het is een gebaar met geen ziel en de reeks van een zakelijke entiteit. Waarom moeten we ons beperken tot dit
De hoge vijf handschoen

De hoge vijf handschoen

Zo zie je iemand die je kent, en u begroeten ze dezelfde manier je altijd doen: met een hoge vijf. Dergelijke een bevredigend groet, zo'n geweldig geluid. Dan komt vallen. U zet uw handschoenen op. Ramp. No more "smack".Nou als je ziek van hoge
Internet hoge vijf verlichte LED broche

Internet hoge vijf verlichte LED broche

bespreking aan de hand.  Het lijkt erop dat een heleboel mensen geven de Internet hoge vijf afbeelding als een enthousiaste reactie op iets.  Hoe doe je dat in het echte leven?  Nou, hoe zit een pin of knop dat is de Internet High Five hand en alles
Van regelmatige Show hoge vijf Ghost kostuum

Van regelmatige Show hoge vijf Ghost kostuum

dit jaar voor de NY Comic-Con, geld en tijd was krap voor mij. Dus mijn kostuum dit jaar vrij eenvoudig was. Eigenlijk gewoon een hele stelletje witte kleding en een masker. En kan je niet voorstellen hoeveel hoge vijven ik kreeg. Geniet van de avont
Ik het schip: een spel van romantiek en de occasionele explosie

Ik het schip: een spel van romantiek en de occasionele explosie

Ik weet niet over u, maar ik hou van verzending. De scheepvaart is de romantische koppeling van verschillende karakters en beroemdheden. Ik breng mijn dagen lezen over alle Destiel, Johnlock, Appledash, Crundee, en meer. Dit spel helpt verhalen van s
Negen-Shine-Line: Het LED Timing spel

Negen-Shine-Line: Het LED Timing spel

Het spel negen-Shine-Line is een eenvoudig nog onderhoudend LED timing spel dat vereist van de speler om te stoppen met een bewegend licht op de middelste LED. Als het spel vordert, zal de snelheid van het licht toenemen in tien leuke levels. Als op
HET lego katapult spel

HET lego katapult spel

ik heb uitgevonden een spel waarbij de grote "blokken" schieten op een doel, muur of zelfs een kasteel!-Waarschuwing: gebruik geen bedreigingen-Stap 1: stap 1: katapult , U eerst een elastiekje, die strekt zich uit tot ongeveer 1 voet. en iets t
Over 3D afdrukken een animatie geïnspireerd door Kurt Vonnegut het slachthuis-vijf

Over 3D afdrukken een animatie geïnspireerd door Kurt Vonnegut het slachthuis-vijf

De meeste 3D-printers werken door het nemen van een 3D-bestand (zoals een STL), en het in een stapel van 2D-bestanden opsplitsen. De 2D-bestanden zijn dan gedrukte overheen opneem anderzijds maken de laatste 3D-vorm. We zullen hier beginnen met een 2
Hoge vijf Ghost Amigurumi

Hoge vijf Ghost Amigurumi

dit is gewoon een deel van een serie van de regelmatige Toon ik ben bezig met; Ik dacht dat het zou gaaf zijn om mijn eigen plushie heer hebben na het zien van de aflevering van de halloween. het was tijdens de spier man's verhaal op de scène waar ze
Het hoge vermogen USB led lamp

Het hoge vermogen USB led lamp

/ * stijldefinities * / tabel. MsoNormalTable {mso-stijl-naam: "Tabel normaal"; mso-tstyle-rowband-grootte: 0; mso-tstyle-colband-grootte: 0; mso-stijl-noshow:yes; mso-stijl-prioriteit: 99; mso-stijl-qformat:yes; mso-stijl-ouder: "";&q
Spel ideeën Sonic en Baby hebzucht Avengers GX het stijgen van de Chaos Fusion

Spel ideeën Sonic en Baby hebzucht Avengers GX het stijgen van de Chaos Fusion

Sonic en Baby hebzucht Avengers GX de opkomst van de Chaos-FusionOnvolledigSonic en Baby hebzucht Avengers GX de opkomst van de Chaos-FusionUitgesproken een wereldwijd online spel en off line spel ook spreken Sonic en hebzucht Avengers GX het stijgen
Hoe te spelen BS: een spel van het bluffen

Hoe te spelen BS: een spel van het bluffen

In dit instructable ik zal je leren hoe te spelen BS, een leuke kaartspel. Dit is een van mijn favoriete kaartspellen te spelen en brengt vaak over veel lacht en glimlacht. Het doel van het spel is om zich te ontdoen van al uw kaarten. Ik hoop dat u
Visualisatie van de Machine voor het spel van de klauw staat

Visualisatie van de Machine voor het spel van de klauw staat

Van het spel-klauw statusmachine is vrij groot, dus het zou leuk om te weten precies wat het denkt op een bepaald moment. Om dit te bereiken zullen wij in een UART-zender om te communiceren met een aangesloten computer met LabVIEW toevoegen. Dit kan