Stap 1: De sjabloon van het begin
Ik ontwierp het bord, zodat het door iemand gezeten voordat het zou worden gespeeld, maar zoals u in de bijgevoegde video zien zult, de meeste mensen die het gespeeld heeft dus opstaan en dreigende over de bovenkant. Hoe dan ook, mijn ontwerp gemaakt van een radiaal plaatsing van de hand shapes te houden ze allemaal binnen vrij gemakkelijk bereiken. Theoretisch kunnen ze worden gespreid in een ander patroon. Als een groter bord dan de Arduino Lilypad werd gebruikt, meer hand-shapes kunnen worden geprogrammeerd en gebruikt ook, die een toename van de koperen tape, aluminiumfolie, individuele Neopixels en andere levert zo nodig.
- Met behulp van een #2 potlood, een persoon met een "normale grootte" hand (ongeveer 8' van tip van pinky vinger tip van duim als de vingers zijn uitlopend) traceert de omtrek van hun comfortabel gespreide vingers en palm op een stuk papier van kras. Dit wordt de sjabloon palm (genaamd de "hand cut-out" wanneer het later opnieuw wordt gebruikt), en op het eerste blad van de dekking van de carnaval zal worden gebruikt om te markeren waar de hand-shapes zal zijn voor de sjabloon. Één keer knip met een schaar, de palm van de sjabloon kan worden geplaatst rond de lagere regio van het midden van het blad van de sjabloon en getraceerd weer met vier dingen in gedachten: (1) houd ongeveer 2" van de ruimte tussen de getekende hand-vormen, (2) orient de handen natuurlijk naar de positie van de speler's lichaam, (3) geen ruimte de bovenste hand te ver weg om er te moeilijk om snel bereiken tijdens het spel , en (4) niet menigte de ruimte bestemd voor de knipperlichtinstallatie, de Arduino, de strip of de schakelaar.
- In de palm vormen in de sjabloon te brengen, heb ik gekozen aan de hand van deze hand-shapes op de linkerkant omkeren als om te veroorloven een speler met twee handen te spelen. Dit is niet nodig, vooral omdat het lijkt dat een speler kan beter presteren in het spel door te kiezen voor slechts een hand om te gebruiken in plaats van twee. Ongeacht, zolang ze hand-shapes zijn, op dezelfde manier, en middelgrote verdeelde ver genoeg en regelmatig uit elkaar, het zou moeten werken.
- Nu de omtrek van de Arduino Lilypad op de locatie van de sjabloon te traceren, gevolgd door de condensator, de individuele Neopixels geassocieerd met elk van de handen (geplaatst over een duim boven de middelvinger), de schakelaar en de strip van lichten die als de score functioneren zal. Opnieuw Houd in gedachten de vier punten in A, hierboven vermeld. De kleine lettertjes op de Arduino maakte het moeilijk voor het bijhouden van de benamingen van de pinnen, dus schreef ik ze op het papier rond de buitenste rand van de overgetrokken plek op de sjabloon. Ook hielp dit me oriënteren de Arduino consequent en plan de paden voor de circuits aan de knipperlichtinstallatie, de schakelaar, de strip, en de hand-vormen.