Stap 4: Onderdelen laden en regelen van hen
En nu terug naar het hoofdvenster!
Hier leert u hoe het laden van onderdelen en schik ze. U kunt schalen, verplaatsen, draaien, bekijken, etc. all in dit venster.
-------------------------------------------------------------------------------
Eerst, zal u wilt laden een rol te spelen rond met. U kunt dit doen door te klikken op de map in de linker bovenhoek. U zal dan moeten vinden een STL-bestand te laden. Ik koos voor een 20mmx20mmx10mm kalibratie kubus.
Aan de rechterkant ziet u verschillende menu's. Elk van deze koppelingsopties geven u enkele meer opties om uit te picken.
Bovendien, zijn enkel aan de linkerkant van deze menu's sommige weergaveopties, voor de weergave opnieuw te centreren. U kunt Klik met de linkermuisknop om de weergave draaien en klik met de rechtermuisknop om de weergave verplaatsen. De knoop van het huis (boven) zal terug naar het vooraanzicht, en de bovenste knop (onder) zal het bekijken van het platform bouwen vanaf de bovenkant.
-------------------------------------------------------------------------------
SCENE - dit geeft u een daling van alle onderdelen die u hebt geladen. De + zal het - zal Verwijder het geselecteerde deel/steun, en de X zal alles geselecteerd. Bovendien verschijnt elke dragermateriaal die eronder wordt gebruikt. Meer over dragermateriaal in de volgende stap zult u zien.
INFO over OBJECT - dit zal u informatie geven over de gedeeltelijk geladen. De kostprijs wordt berekend uit uw segmenteringshulplijnen profiel-kosten, gebaseerd op het volume van het deel.
VERPLAATSEN (mm) - Hiermee kunt u het deel te verplaatsen. Er zijn verschillende nuttige knoppen voor het regelen van onderdelen opgenomen. De eerste zal het deel op het oppervlak van de bouw, de tweede zal het centrum van het deel, en de derde zal automatisch schikken delen op het platform te bouwen. Auto-regeling zal automatisch gebeuren wanneer u nieuwe onderdelen laden. Onder deze 3 knoppen zijn menu's voor het verplaatsen van het deel in de gewenste richting. Instellen van het aantal mm te verplaatsen, klik op + of - om het deel langs de as in de opgegeven richting.
SPIEGEL - spiegel is vrij eenvoudig. Gewoon spiegels onderdelen op dat specifieke vliegtuig. Z is D.W.Z. het vliegtuig gemaakt door de X- en Y-assen. Simpel gezegd, zal het flip het deel ondersteboven voor Z, links/rechts voor Y en vooruit/achteruit spiegelen voor X.
SCHAAL - schaal laat je de grootte van uw kant aanpassen. U kunt ofwel alle van de assen in een keer, of een op een tijdstip schalen. Daarnaast is er een knop voor het converteren van een onderdeel dat is geladen in inches in mm, en vice versa.
Draai - draai weer is zeer vergelijkbaar met veel van de vorige menu's. Typ uw rotatie waarde tussen 0 en < 360, en klik op om te draaien in de richting van de Clockwise/Counterclockwise.
WEERGAVE-OPTIES-