Stap 5: Toevoeging van dragermateriaal
Daarna is het dragermateriaal toevoegen aan uw model. De grote + aan de linker kant zal de steun structuur menu's, zoals aangegeven in het rood.
-------------------------------------------------------------------------------
Zodra u het venster steun structuur up, zijn er verscheidene dingen die u kunt doen. De eerste, de eenvoudigste ding is het toevoegen van een grote basis (RED Box). Dit geeft een mooie, vlakke gebied voor goede hechting aan het bed. Als u wilt verwijderen van ondersteuning kunt u de gele knop in de buurt van de knop voor het verwijderen van alle steun. Of, u kunt schakelen terug naar menu scène ondersteunt afzonderlijk selecteren en verwijderen.
De knop volgende is de handmatige ondersteuning van toevoegen. U kunt selecteren door te klikken op het model waar u graag ondersteuning waar u ondersteuning.
De knop volgende is auto-ondersteuning. Dit zal automatisch het toevoegen van ondersteuning waar hij denkt dat het nodig is.
Hieronder de steun is een kleine 2D-weergave van wat de steun lijkt erop dat u de diverse dikten hier kunt aanpassen. Wijzigingen die u aanbrengt in die weergave getoond, en de volgende keer dat u ondersteuning toevoegen zorgt die versie van het dragermateriaal.
Het dropdown-menu hieronder zal verstrekken u voor verrichten bed van nagels, dat is een vrij gelijkmatig verdeelde bed, vs. adaptieve die zullen ondersteuning toevoegen waar nodig, met een maximale regelafstand.
-------------------------------------------------------------------------------
Merk op dat MeshMixer ook een grote structuur ondersteuningsprogramma, met a lot more opties heeft. U uw steun er maken, en vervolgens allemaal tegelijk toevoegen als een enkel model.