Stap 3: blauwdrukken!
Met het 3D-model van hoge resolutie te werken vanuit maakte mijn leven ongeveer 1000 keer makkelijker, als het proberen op te bouwen dit strikt van referentie foto's 'moeilijk' op zijn zachtst zou zijn geweest. Een ding die ik al snel besefte in de ontrafeling van het digitale model was dat in zijn huidige toestand, het kon niet bestaan in de echte wereld. Er waren meer dan een paar drijvende stukken en verscheidene anderen die nauwelijks enig contact helemaal niet, zeker niet genoeg om te worden structureel gezond. Dus als de oprichting van de blauwdrukken aan de gang was, moest ik enkele kleine wijzigingen aanbrengen in het ontwerp in de blauwdrukken zodat het echt zou kunnen worden gemaakt en de drijvende stukken bevestigingspunten hadden. Geen van deze aanpassingen was om het even wat dat u merken zou wanneer het pistool werd voltooid.
Net als bij mijn laatste project, zijn de blauwdrukken voor dit gemaakt door Tyler garnizoen. Zijn vaardigheden Illustrator zijn ver buiten iets die mij annuleerteken verrichten en klopte hij het weer uit het park. Blauwdrukken vergemakkelijken een project exponentieel en ze echt helpen uitwerken van potentiële problemen voordat u beginnen met de bouw. Zodra deze ver genoeg langs waren was ik klaar voor het officieel beginnen met het opbouwen van dit beest van een wapen.
Dus laten we aan de slag!
Materialen en hulpmiddelen gebruikt voor deze sectie
Tyler Garrison
Illustrator
3D Studio Max