Foto om Prop - maken van een 3D-gedrukte prop uit een afbeelding (2 / 10 stap)

Stap 2: Het referentiebeeld krijgen in 3DS Max


Krijgen van ons imago in 3DS Max

We hebben enkele foto zware dingen gebeurt hier, laten we gaan door dit stap voor stap:

  1. Eerste wat die we willen doen is het creëren van een vliegtuig
  2. Wij zullen dan onze segmenten breedte/lengte ingesteld op 1
  3. Zodra wij hebben gedaan dat wij willen onze hoofdweergave poort ingesteld op perspectief en klikt op die knop in de lagere rechterbovenhoek.

Instellen van het vliegtuig

  1. Met het vliegtuig geselecteerd willen we onze modifier-tabblad openen
  2. Modifier tabblad is de helft blauw regenboog op zoek deal
  3. Selecteer de drop-down box
  4. Selecteer de kaart van de UVH

De grootte een juiste

  1. Met de UVH kaart op ons vliegtuig die we willen raken de Bitmap past de optie in het Configuratiescherm
  2. Blader naar het referentiebeeld
  3. Dat slechte jongen openstellen
  4. Wanneer we deze UVH kaart modifier zal op ons imago voor plaatsing toepassen, er wordt geprobeerd om de grootte van de kaart van de UVH zo dicht mogelijk maar het wordt alleen een object gelijk, in dit geval onze lengte is prima maar onze breedte is niet.
    1. We gonna get onze dimensionering rechts,
    2. De instelling van de lijndikte van de UVH kaart modifier kopiëren
  5. Selecteer het vliegtuig-object in de lijst boven in onze "Modifier Stack"
    1. Plak de breedtewaarde

Y IK GEEN BEELD ZIE

  1. Om de foto weer te geven op ons vliegtuig moet wij selecteren onze materiële editor
  2. Ik persoonlijk houd niet van de leisteen materiële editor dus ik ben het opzetten van de compacte materiële editor door te klikken op de menuoptie modi
  3. Selecteer Compact materiaal editor
    1. Zodra dat is voltooid het selectievakje kleine naast diffuus
    2. Selecteer Bitmap op de Browser van de materiaal/kaart
    3. (Niet afgebeeld) Selecteer de bitmap die we aan ons project voegen.

Nog een afbeelding niet ziet...

  1. Onze sfeer verschijnt met het beeld maar niet op het vliegtuig... Nou, eerst moeten we toewijzen aan het geselecteerde object
  2. Selecteer "Weergave materiaal in viewport"
  3. TA-DA!

Roterende voor dubbele weergave

  1. We moeten een boven- en een zijaanzicht, we gonna onze vliegtuig afbeelding selecteren
  2. We gonna draait het beeld zo selecteert u het gereedschap Roteren
  3. Zet hoek Snaps te maken gemakkelijker draaien
  4. Houd de Shift-toets ingedrukt en start roteert de afbeelding 90 graden en (niet afgebeeld) smack (of licht kraan, het werkt bakboord) de knop OK als we klaar bent

Replicatie maken eenvoudiger

  1. (Niet afgebeeld) Klik met de rechtermuisknop het vliegtuig en klik op Eigenschappen van het object dat wordt weergegeven in onze "Quad Menu"

    1. Selecteer de optie Freeze
    2. Uncheck Toon bevroren grijs (vertaling: grijs voor degenen over het meer)

Kijk naar die, veel stappen en we nog niet eens begonnen modelleren.. Nou, laten we naar het.

Gerelateerde Artikelen

Hoe te manipuleren een foto om te worden van een "Zombie"

Hoe te manipuleren een foto om te worden van een "Zombie"

OK Ik ben zeker het gedaan tot de dood, maar Zombies zijn nog steeds een vrij populair monster. Met dit in gedachten presenteer ik "De Carpetgnome gids voor het maken van een zombie uit iemand" met speciale gast, Photoshop 7.Stap 1: Stap 1: beve
Lederen Molding - maken van een horloge te dekken.

Lederen Molding - maken van een horloge te dekken.

ik ben een gekwalificeerde ingenieur / eersteklas lasser... en ik haat lassen voor een baan, maar ik hou het voor een hobby.Een van de dingen die leuker is dat ik kan niet van een goedkope crap elektrische kijken dragen omdat ze versnellen en vertrag
Hoe maak je een 3D-model van een afbeelding

Hoe maak je een 3D-model van een afbeelding

Doelstelling: een model maken van een afbeelding. Dit is ook hoe u gemakkelijk kunt maken van een cookie cutter, taart topper, enz. Overslaan naar de laatste stap om te zien de gemakkelijkste manier om het maken van een cookie cutter.Om te leren hoe
Maken van een prop M134 minigun (van junk)

Maken van een prop M134 minigun (van junk)

Dit is waarschijnlijk de laatste van de grote wapens voor een tijdje. I 'm running out schroot te maken mee!Dit was gewoon een oefening om te proberen en bouwen van een niet-functionele (maar roterende) minigun prop voor een stilstaande beelden schie
Van het scherm voor mij: het maken van een prop

Van het scherm voor mij: het maken van een prop

In dit, mijn eerste instructible, ik in detail te beschrijven hoe ik (met hulp) een variatie op een prop van de BBC-show Torchwood gemaakt.  De prop in kwestie is de "Vortex Manipulator" gevonden op de pols van Captain Jack Harkness.  Hieronder
Hoe te maken van een prop(wood) katana, schede

Hoe te maken van een prop(wood) katana, schede

nu, ik ben niet helemaal zeker of het is op dezelfde manier overal, maar ten minste in de con's die ik heb gegaan naar, uitvoering van metalen zwaarden is verboden, of, indien toegelaten, het is verboden om unsheathe metalen zwaarden, weer hebben ze
Maken van een kroon Molding plank (foto richel)

Maken van een kroon Molding plank (foto richel)

dit instructable zal u helpen om een mooie foto richel, of plank, uit een stuk van kroon molding en een paar kleine stukjes hout.Ik heb waarschijnlijk honderden van deze sinds ik zag de eerste die op een kunsten en ambachten show in Austin, Texas.  Z
Maken van een hackerspace paspoort van een Muji paspoort-inch laptop - foto's

Maken van een hackerspace paspoort van een Muji paspoort-inch laptop - foto's

sommige foto's genomen terwijl bindende afdrukken te maken van een hackerspace paspoort van een paspoort-grootte Muji notebook. Illustratie materiaal voor een aanstaande Instructable. Geïnspireerd door het werk van Mitch Altman en Matthew Borgatti.
Maken van een kostuum/Cosplay van E.V.A Foam

Maken van een kostuum/Cosplay van E.V.A Foam

Goedenavond dames en heren, In dit mooie Instructable ik zal tonen en instruerend u hoe te werken met EVA Foam voor de creatie van kostuums en prop.Als u vragen heeft met betrekking tot de tutorial, maken van uw eigen cosplay/kostuum of uitsluitend z
Maken van een gaatjescamera vak die gebruikmaakt van standaard spool film

Maken van een gaatjescamera vak die gebruikmaakt van standaard spool film

Een werkende houten filmcamera om creatieve en bijzondere foto's maken Dit ontwerp is voor een medium formaat pinhole camera waarmee iedere worp van 120 opmaken van film.Dit project komt van een liefde van Kodak vak brownies, het ontwerp van de camer
Het maken van een nep-ID - kopiëren en wijzigen van uw kaart

Het maken van een nep-ID - kopiëren en wijzigen van uw kaart

In dit Instructable, ik zal u tonen hoe te maken van een duplicaat van in principe elke ID of andere soort kaart. Ik zal ook de methoden voor het wijzigen van deze kaart voor een soort van nieuwheid doel schetsen.U ziet ik zeg de nieuwigheid - dit is
Het maken van een einde-korrel snijplank - ik maakte het op Techshop

Het maken van een einde-korrel snijplank - ik maakte het op Techshop

hieronder zijn verschillende snijplanken die ik bij Techshop, San Francisco, een lidmaatschap op basis workshop met alle soorten van hulpmiddelen gemaakt heb voor het maken van dingen. Ik heb niet veel ervaring met houtbewerking, dus ik dit project g
Maken van een echte Wizard-personeel

Maken van een echte Wizard-personeel

Iedereen die keek de Lord van de ringen of de Hobbit trilogies heeft op een bepaald moment wilde Gandalf is personeel. Het is een wetenschappelijk bewezen feit. Er gaat niets boven een goede, solide Wizard personeel te verdedigen tegen de Balrogs, da
Maken van een gekrompen hoofd

Maken van een gekrompen hoofd

Een andere coole tutorial van MonsterTutorials.com:Controleer de video!Dit is een eenvoudig tutorial te maken van een koele en griezelige gekrompen hoofd makkelijk gebruiken om te zoeken van huishoudelijke artikelen en een kleine plastic schedel. Hie
Maken van een vrouwelijke Game karakter van Wax

Maken van een vrouwelijke Game karakter van Wax

dit instructable is gonna nemen u door het proces voor het beeldhouwen van een figuur met de naam "Vuil", een video game karakter van de PC game oorsprong van de soorten, ontwikkeld door Nu Generation Games Ltd. in het Verenigd Koninkrijk.Bekijk