Stap 7: Snijd het mes op maximaal
Het mes snijden
Al... meeste... er... We gonna onze blade opgesplitst in vier afzonderlijke stukken dus we hoeven niet af te drukken met steun, dus we beginnen door het verkrijgen van een lijn recht door het midden van onze blade.
- Selecteer het blad en ga in de lijst met modifier
- De optie die wij wilt selecteren is symmetrie
- We zijn in onze bovenaanzicht, zodat we een mirror wilt maken langs de Y-as
- Dan we segment langs spiegel en weld willen de lijkt, we hoeven niet te lassen dit keer rond omdat we gonna breken de naden toch maar één van beide manier, zal het niet uit
- Dit is enkel te tonen dat ons vliegtuig segment bevindt zich op punt 0,0,0
- Het niet afgebeeld maar we moeten Klik met de rechtermuisknop op het object vervolgens opnieuw converteren naar veelhoek
Moar snijden
- Nu we een segment hebt gemaakt langs ons centrum moeten we gaan ons gezicht deelobject modus
- Klik op de knop van het vliegtuig Slice
- Vink het vakje dat split zegt
- Nu moeten we draaien het snijden vlak
- Als we het segment vlak zien we een lijn weergegeven op onze object roteren, moeten we alleen draaien van ongeveer 90 graden om een goede rechte hoek segment gaan voor ons model.
- Zodra we die weg zijn gegaan moeten we klikt u op de knop slice
- We zullen dan zien onze nieuw gemaakte lijn
Objecten verplaatsen
Sinds we dat segment optie geselecteerd we in staat zijn om onze Element deelobject-modus gebruikt, en selecteer een van de partijen om het te verplaatsen uit de weg.
Pop van een cap in van die veelhoek gezicht
- Zodra hebben we onze snijden naar beneden moeten we onze open gaten van het GLB door in de grens deelobject modus te gaan
- Selecteer de twee randen aan weerszijden
- In het edit drop grenzen-down
- Klik op de knop van het GLB
Onthoud wanneer we met elkaar verticies verbonden en het een regel ertussen voor onze botten gemaakt? In stap 0,5 we moeten eerst worden in onze verticy deelobject en selecteer de verticies in het midden van onze mazen en tikken naar de verbinden knop, dit niet is afgebeeld, ik excuses.
- Gaan de gezicht deelobject modus
- Selecteer de onderste helft van ons blad
- Dan willen we druk op de knop loskoppelen
- De dialoog zal tot knallen en we zult willen verlaten alles ongecontroleerde en klik op ok
Nog een beetje spoelen en repeate, we're gonna cap van onze object gaten opnieuw, alle vier. Zodra wij hebben gedaan dat we moeten doorlopen en losmaken van elk van de objecten van het blad zodat we met 4 afzonderlijke objecten, vertrokken bent dus als u klikt op één, slechts één sectie weergegeven oplicht: deze optie is geselecteerd, is opnieuw dit niet is afgebeeld , maar het exact hetzelfde principe we zojuist hebt uitgevoerd.
Een andere spoel af en herhaal sectie
We moeten onze punten van de spil instellen voor elk van onze mes stukken weer, eerste we beginnen zullen door alle vier blade objecten roteren zodat de vlakke delen op bodem zijn. Dan zullen wij moeten doorlopen en onze punten van de spil voor elk object instellen, eerst wij hen zult centreren en we zullen verplaats deze naar de onderkant.
- We gaan beginnen met het selecteren van een mes-object
- Wanneer we het mes we moeten ingaan op onze hiërarchie tabblad en klik op hebt geselecteerd worden beïnvloed door pivot alleen
- Wij zullen dan hit Alt + A als u wilt gaan naar de selectiemodus uitlijning en klik vervolgens op hetzelfde blad gedeelte
- Het uitlijnen dialoog zal tot knallen en zullen we willen ervoor zorgen X, Y, Z zijn geselecteerd en klikken we in het huidige Object sectie draaipunt
- We zullen dan Selecteer Center voor het target-object
- Dan we raken toepassen, niet ok
Met dat gedaan, zal het dialoogvenster nog steeds worden aangezien we toepassen raken
- Nu moeten we gewoon de optie Z positie
- Onze huidige object wijzigen tot Minimum
- In het doelobject zullen we Selecteer Center
- En wij zullen raken OK
Hierdoor wordt onze pivot op de onderkant van het object, zullen we willen dit doen voor alle vier de secties blade
Zodra dat is gebeurd we zult willen selecteren alle onze mes-objecten, en met de invloed op Pivot enige optie zullen we willen Klik op uitlijnen om de wereld.
En ten slotte kunnen we alle objecten om te positioneren 0,0,0 die laten zien zal dat ze allemaal op de print bed, WAHOO passen overgaan!