Stap 2: Installeren van de Arduino Library - dingen om te weten
Er zijn oneindige middelen op hoe Arduino bibliotheken te installeren. Maar een van de belangrijkste problemen die ik geconfronteerd met de gemakkelijke benadering zijn conflicten met de bibliotheken die eerder geïnstalleerd.
Voorbeeld van een botsing van de Arduino Library:
- Ik kocht onlangs een nieuwe multi-line LCD vertoning waarvoor de naam van de bibliotheek van de Arduino LiquidCrystal is.
- Ik volgde de instructies van de fabrikanten te installeren van de bibliotheek via de gebruikersinterface van de Arduino.
- Bijna onmiddellijk, er waren problemen en geen van mijn LCD schetsen zou compileren!
- Er was een library, genaamd LiquidCrystal al geïnstalleerd in mijn Arduino omgeving, en ik miste dat deel van de instructie waar ik moest handmatig hernoemen of verplaatsen van een bestaande bibliotheek.
Dus, hier is wat te doen voordat u een bibliotheek voor de Arduino installeert:
- Bibliotheken die worden geleverd als onderdeel van de Arduino installaties bevindt zich meestal hier op een Windows machine
- C:\Program Files (x86) \Arduino\libraries\bibliotheeknaam
- C:\Users\uwnaam\Documents\ARDUINO\libraries\bibliotheeknaam
Zorg er daarom voor dat u de bibliotheek die al bestaat naar een andere locatie verplaatsen voordat u installeert een identieke naam bibliotheek.
Zodra u dit hebt gedaan, kunt u doorgaan met het installeren van de nieuwe bibliotheek van de Arduino op basis van instructies beschikbaar online.
Als u deze stappen goed hebt opgevolgd, moet de nieuwe bibliotheek en geen voorbeelden die met zich meebrengt, beschikbaar voor u vanaf het volgende pad in uw omgeving van Arduino:
Bibliotheek:
Schets > Bibliotheek > IRLib-master
Bibliotheek voorbeelden:
Bestand > voorbeelden > IRLib-master > (verschillende voorbeeld schetsen om uit te kiezen)