Naast dat, kan de drager een zwerm deeltjes beheren met behulp van mindtricks. Een sterke geest zal resulteren in een aantrekkelijke kracht die de deeltjes samen in een nieuwe organisme trekt.
De headset zoekt uw gevoelens door te reageren op ontspanning. Ontspanning leidt tot alfagolven in de hersenen neuronen. Alpha golven leiden tot een draadloos signaal doorgegeven aan de huisautomatisering-module en de interactieve omgeving.
Onderdelen / Software:
De softwareapplicatie is gemaakt in NodeBox voor OpenGL, een gratis, cross-platform bibliotheek voor het genereren van 2D animaties met Python programmeercode. Het is gebouwd op Pyglet en heeft ingebouwde ondersteuning voor paden, lagen, bewegings-tweening, hardware-versnelde beeldeffecten, eenvoudige natuurkunde en interactiviteit.
- Nodebox OpenGL.
-Draadloze headset van de EEG (wij gebruikten een prototype ontwikkeld door IMEC / Holst Centre)
-EEG software en een homebrew python bibliotheek hiermee verbinding te maken. (headset.py in de gitrep).
- Loxone huisautomatisering module.
-Huisvesting voor de elektrische componenten.
De volledige kracht van onze volledig operationeel setup kan worden gezien op de volgende URL:
http://organisms.be/index.php/Valence
Bron.
De broncode kan worden gekeken het git repository.
attractor.py: de grafische omgeving is een simulatie van de agent gebaseerde gecontroleerd door een systeem van de fysica van aantrekkelijke en weerzinwekkend krachten. Cirkel verpakking om te rangschikken van de verschillende cellen in een nieuwe structuur gebruikt.
headset.py is de brug tussen de EEG software (IMEC) en het milieu. Het een groot pakket van gegevens via upd ontvangt en vertaalt die in variabelen containning de informatie van de hersengolven.
Hieronder is een voorbeeld dat de verhogingen van de afmetingen van een ellips gebaseerd op alfaniveau komt.
vanuit nodebox.graphics importeren * # Maak een verbinding met de hoofdtelefoon-app. def draw(canvas): canvas.draw = trekken
importeren van headset Headset
Headset Headset = ("127.0.0.1" port = 12000)
Global hoofdtelefoon
headset.update(buffer=1024) # Lees nieuwe EEG gegevens.
canvas.Clear()
x = canvas.width / 2
y = canvas.height / 2
r = headset.alpha[0].current * 100
ellips (x, y, r * 2 r * 2)
canvas.run()
Controle van de verlichting.
Het dimmen van de verlichting werd gedaan met behulp van een domotica-apparaat dat wordt uitgevoerd als een miniserver.
De module kwam met software Loxone config genaamd. Dat konden we schrijven een klein modulaire netwerk voor de verbinding de ontspanning parameter UDP de dimmer module, onderdeel van de configuratie van de automatisering.
--
Een simulatie van de attractor milieu. Zie de krachten, cirkel verpakking en de twee sets van deeltjes in actie.
Draadloos EEG-headset besturingselementen een interactieve particle systeem en omringende verlichting.