Stap 2: Maak uw images
Om installatiekopieën voor elke knop gebeurtenis maakt, moeten we om 4 byte arrays te maken. Elk zal worden toegewezen aan elke knop, zodat we kunnen zien dat de knop wordt ingedrukt.
Deze beelden zijn pijlen voor elke richting, kunt u uw eigen afbeeldingen als u wenst, aslong als deze worden geplaatst inbetween <#include Gamer.h > en Gamer gamer;
// Images displayed when the buttons are pressed. byte up[8] = { B00011000, B00111100, B01111110, B11111111, B00011000, B00011000, B00011000, B00011000}; byte right[8] = { B00001000, B00001100, B00001110, B11111111, B11111111, B00001110, B00001100, B00001000}; byte down[8] = { B00011000, B00011000, B00011000, B00011000, B11111111, B01111110, B00111100, B00011000}; byte left[8] = { B00010000, B00110000, B01110000, B11111111, B11111111, B01110000, B00110000, B00010000};