Stap 4: Instellen van de ADK-bestuur en testen met DemoKit
Zonder de ADK-bestuur de DemoKit is toepassing die u net hebt gecompileerd een beetje zinloos, dus als het eenmaal draait op uw telefoon (u ziet een Android robot met een open voorpaneel), koppel de USB-kabel los van de computer en (met de andere kant nog steeds verbonden met de telefoon) Steek de stekker in de ADK board USB-hostpoort.
Steek de macht in de ADK-bestuur en moet u een power-indicator licht op het moederbord van de Arduino (onder de demo "schild" bord die bovenop).
Nu dat DemoKit is geïnstalleerd op uw telefoon kunt u het zo vaak als je wilt - u niet langer hoeft te hercompileren tenzij u wijzigingen wilt aanbrengen. Wanneer de telefoon verbinden met de ADK-bestuur, zou je een bericht zoals weergegeven in het tweede beeld - zorg niet om het 'gebruik standaard voor deze USB-accessoire', want we willen ook het RealMaze-programma gebruiken met de ADK-bestuur. Klik op OK om te beginnen het te gebruiken.
Het eerste scherm heeft een aantal hardware inputindicatoren - met de status van de knoppen, temperatuur, licht sensoren en meer. Tik op het tabblad "Out" aan de bovenkant om te laten zien van de besturingselementen voor ADK uitgangen - Relais schakelen, LED helderheid controles en controles van de servo.
De servo's verbinden met de ADK-bestuur, verzorgen met de polariteit - zwart = aarde of-, rood = +, grijs = signaal.
Nu kunt u de servo's met behulp van de schuifregelaars (tweede afbeelding). Als er geen werkende check de macht licht op het bord, USB-aansluiting, en vinkt de servo-polariteit. Testen van de andere uitgangen op de demo-schild: verlichting en relais.