De Spelletjesideemachine (2 / 5 stap)

Stap 2: Montage hoofd


Het hoofd

-Eerst en vooral, moet u de balken schilderen. We grijs, gebruikt om te benadrukken de kenmerken van een robot.
-Sluit de vier balken (760 x 40 x 40 mm) zodat u een vierkant. Hiervoor twee keer, dus je twee hebt
verschillende pleinen. Hen veilig met behulp van L-strijkijzers.
-Breng de andere 4 balken (520 x 40 x 40 mm) op de top van elke hoek van het eerste vierkant hebt
gemaakt. Nogmaals, hen te beveiligen met behulp van L-strijkijzers
-Sluit de twee pleinen, door het veiligstellen van het tweede vierkant aan de constructie.

De nek
-twee diagonale gaten in de pijp (diameter 12 mm). (150 mm doorsnede).
-Beveilig de kleinere buizen nu in de gaten die u hebt aangebracht in het grote pijp. Het vierkante frame zal leunen op dit
bouw

Decoratie

-Nu veilig verschillende draden van nylon in het vierkant frame. U kunt deze structuur voor het decoreren van de binnenkant van de
Als u wilt het hoofd. We ingericht het hoofd met allerlei soorten tandwielen in verschillende felle kleuren om te benadrukken de
kenmerken van een robot.
-Met behulp van hetzelfde systeem, kun je de machine een gezicht en een heleboel andere leuke functies.
-Plaats het licht op de top van de nek.

Gerelateerde Artikelen