Stap 1: Instellen van dingen In beweging
Als u wilt
prototype uw idee moet u eerst een
3d modeling software die .stl bestanden naar uw favoriete
3d printen -service exporteren kunt. Nogmaals ik ben met behulp van
blender , maar er zijn andere programma's beschikbaar al mijn vertrouwdheid met hen is beperkt, en door limited die ik bedoel nun dan ook, dus als je een complete noob
3d Modeling en nog niet is afgemat door andere programma's ik hoogst
blender voorstellen zou, en
blender wat we zullen gebruiken vandaag is dus het zou zeer aan te raden om te
downloaden als u nog niet heeft daarbij dus al , en omdat wat wij vandaag zal worden crafting vrij eenvoudig is de reikwijdte van wat u zult leren is slechts een fractie van wat het programma staat, is dus het zou behoove u opzoeken van andere tutorials over het gebruik van het programma, als je ooit zo geneigd om dit te doen.
Ook het moeilijkste deel in dit alles is ervoor te zorgen dat het deel dat uw model u maken in dezelfde schaal als uw helikopter is en dat de gaatjes hechten de sleden line-up met de gaatjes aan de basis van onze luchtfoto vaartuig. Dit kan worden voorkomen door zorgvuldige metingen. Anders dan dat het is vrij eenvoudig en er zijn werkelijk geen beperkingen aan hoe creatief u kan krijgen, moet u enkel om ervoor te zorgen dat uw mesh niet geen gaten in het hoeft.