Stap 3: Code! (of gebruik de mijne)
Uit te leggen wordt een beetje ingewikkeld, dus ik zal u een kort overzicht geven, en de rest vrij zelf verklarend is:
Eerst initialiseren we alle pinnen en functies die we gaan gebruiken, om ervoor te zorgen dat onze Arduino gaat om te werken met hen. Wij gebruiken de const int om aan te geven dat de Pin dat we hebben geïnitialiseerd constant is en niet zal veranderen. Variabelen kunnen ook worden geïnitialiseerd, maar zijn over het algemeen niet constant als ze zijn ingesteld in het script. We controleren vervolgens als de knop (verbonden met Pin 2) heeft zijn depressief of niet, en het is het licht op het volgende segment en voegt een om 'tastyTimeVariable' out. Dit betekent dat we dan een 'if' functie kunt staat de lengte van de vereiste timing afhankelijk van de waarde van onze tastyTimeVariable. U zult zien dat we vertraging voor '300 L * 1000 L' wat op ongeveer 5 minuten neerkomt, 300.000 milliseconden = 300 seconden en 300/60 = 5, dus heel nauwkeurig 5 minuten. We vertellen dan de Arduino dat als de tastyTimeVariable is gelijk aan iets anders dan 0 (met andere woorden de knop werd ingedrukt, en iets heeft zijn getimed) spelen een grafische display, en de zoemer buzz. We kunnen variëren van de lengte van het alarm door het veranderen van de opdracht.
Hopelijk dat zulks heeft gemaakte sommige zin, ik heb ook opmerkingen in het script geschreven om te helpen die proberen te begrijpen hoe het werkt, en het voor hun behoeften wijzigen.
Ik heb een paar updates gemaakt door individuen aan de code, en vindt u koppelingen naar deze in de commentaren hieronder, hoewel ik niet zal worden terbeschikkingstelling ze hier zoals mij ben onvermogend voor de juistheid van hun code als de banden die ze hebben geplaatst zijn niet langer actief. Ik kan bevestigen dat, hoewel grote, de code die ik geschreven heb en geboekte werkt goed en is gemakkelijk te begrijpen moet u wenst te bekijken, dus ik bang ben dat ik niet helpen kunnen zal bij het oplossen van uw problemen moet u het gebruiken van een andere code.