Stap 4: Bekijk het gebeuren
(Klik op de afbeelding om de animatie te zien.)
In één van de 12 principes is vertraging en vertragende uit een goede manier om de overgang van uw animatie. Vooral wanneer het gaat om het verplaatsen van punt A naar punt B, objecten die bewegen de neiging om langzaam komen hun bestemming, zoals ze zijn wanneer ze het verlaat. Timing beïnvloedt dit ook zo goed. Wanneer een object in het midden van hun verkeer is, neigen zij sneller, dat dus minder frames worden gebruikt. Echter, wanneer het object voor het sluiten op de eindbestemming, het langzamer verplaatst zal, waardoor op meer frames.
Dus met dat gezegd zijnde, met de box aan de linkerzijde van uw scherm, voeg een nieuwe laag.
-Voor Photoshop-gebruikers: Ga naar de bovenste links, klik op Lagen > New > lagen
-Voor Gimp gebruikers: In hetzelfde gebied, klik op Afbeelding > nieuwe laag
-Voor Flash-gebruikers: Klik op het pictogram van de nieuwe laag onder in de tijdlijn.
En als u meer dozen (en minder in het midden) aan de tekening toevoegt, moet u een nieuwe laag per tekening toe te voegen. Na het afronden van deze frames, druk op play en Bekijk het verplaatsen! Geven of nemen, dat plein verplaatsen van links naar rechts gaat 5-10 frames of zo. Misschien zelfs minder, misschien zelfs meer, maar we gaan niet te schieten voor de maan op deze eenvoudige animatie. Na het indrukken van de spelen in uw programma, hebt u reeds uw eerste animatie!
Gefeliciteerd, maar denk niet dat is net het hiervoor men. Er zijn een heleboel manieren om te gaan met uw scène in een animatie. Natuurlijk, deze dingen zijn niet gemakkelijk, maar wanneer u in een veel liefde voor iets zet je hard gewerkt voor, een heleboel mensen het zullen zien.