Stap 1: De knoop raster
Bij het ontwerpen van een Turk hoofd, begint u met het raster van een knoop. U kunt standaard grid papier maken een knoop raster, maar ik heb gemaakt, een handige tool die het voor u doet: http://freakinsweetapps.com/knots/knotgrid/advanced.htmlHet raster van een knoop kan de structuur van de enige Turk hoofd vertegenwoordigen. U kunt het genereren van instructies voor hoe om ze te binden, of in dit geval als een startpunt voor hoe te vertegenwoordigen in 3D. Eerst, ik zal het uitleggen van de basisprincipes. Hier hebben we een lege knoop raster met 5 rijen en kolommen van de 22 (voor uw standaard Turk aan het hoofd van het aantal rijen is parts + 1 en het aantal kolommen is 2 * bights):
Dit raster kan vertegenwoordigen de 4 deel 11 bocht Turk hoofd afgebeeld in de intro. Ik zal trekken uit de knoop op de grid knoop over een aantal stappen waarmee u kunt visualiseren wat er gaande is. Wanneer de knoop raster verplaatsen, verplaatst u altijd diagonaal. Ook de rechts en links randen doorloopt rondom, dus probeer te visualiseren het platte raster gewikkeld rond een cilinder. Laten we beginnen koppelverkoop de knoop. Vanaf de bovenste links, start gaan naar rechts en naar beneden, totdat je bij de onderkant verbinden van de punten. Dit is waar onze eerste bocht vormt door het veranderen van de richtingen en terug omhoog. Merk op hoe wij blijven stuiteren tussen de boven- en onderkant van de knoop vormen van bights. Dit raster toont de knoop net voordat we onze eerste onderdeel overschrijden:
Dit is waar sommige mensen raken in de war. Hoe weet u of u wilt gaan boven of onder? Je weet door te kijken naar uw voltooide knoop raster. Deze knoop, voor de eerste rij van kruisingen wilt u altijd gaan over als je gaat omhoog, en onder als je naar beneden gaat. Voor de standaard Turk hoofden wilt u gewoon spiegelen die voor elke tweede rij. Hier is de knoop na een tweede en derde keer rond:
En hier is de volledige knoop na de 4e tijd rond (dat is waarom dit een knoop 4 deel):
U kunt veel ingewikkelder met knoop rasters, maar voor nu zal alleen gaan we over tot het creëren van een 3D curve met deze informatie.