Stap 2: Trace de afbeelding in een vector...
Om te kunnen 3D-software is het het beste om een lijntekening van vector als een input bestand in plaats van een platte jpg als op die manier die kunt u te werken met specifieke elementen gebruiken. Als u wilt converteren van de afbeelding geïmporteerd ik eerst de Pony jpg in Corel Draw Corel heeft een Trace optie die een jpg in een vector omzetten zal.
- Open Corel Draw
- Nieuwe tekening - "File", "Nieuw" maken
- Toevoegen Pony jpg - "File", "Importeren"
- Selecteer Pony jpg en klik op "Importeren"
- Resize beeld aanpassen aan pagina - Drag "resize vierkantjes" op lagere juiste hoek
- Open Trace - "Bitmaps", "Traceren van Bitmaps"
- Traceren van beeld - "Trace", "Door omtrek"
- Trace - sluiten "Bestand", "Close", "File", "Exit"
Er zal nu worden twee lappen afbeeldingen, de oorspronkelijke jpg en de getraceerde vector. De bovenste afbeelding is de vector. Sleep deze naar de kant en selecteer vervolgens de jpg die erachter zit. Verwijder dit door te klikken op de "Delete" toets. Nu moeten we het vereenvoudigen van de vector afbeelding. Dit kan heel ingewikkeld en tijdrovend zijn, dus ik zal dit verdoezelen en wordt verondersteld dat u hoe weet te manipuleren lijn vectoren.
- Klik op de afbeelding te selecteren dan opheffen - "Rangschikken", "Alle groepering"
- Zwarte achtergrond verwijderen, klikt u op de achtergrond druk op "Delete" toets