Stap 6: Blender
Nog steeds door velen beschouwd als de ultieme vleugel test manoeuvre, de Blender ziet het model een duiken roll invoeren, met toenemende luchtsnelheid in het model te veranderen in een vervaging voor een paar seconden als de worp is omgevormd tot een belachelijk snelle flick gehouden door de piloot. Dit overgangen in een sierlijke, platte omgekeerde spin die bovenste piloten naar bijna maaiveld voor de afslag. Haar een visueel gewelddadige manoeuvre, maar na het uitvoeren van vele (sommige met modellen zou je niet staat denken) Ive nog te zien van een vleugel loslaten.
Ik betwijfel of er is dat veel kracht op het echt, want het is de rotatiesnelheid die hoog is en niet de luchtsnelheid. U zult veel meer kans om te verliezen van een staart in mijn mening, tenzij uw model een grote is 'un. Om te vliegen de Blender, start met veel hoogte. Throttle om stationair en duw op verticaal zodat het model is duiken. Toevoegen sommige linker aileron te starten een slow-ish broodje, vervolgens na twee of meer volledige rotaties met het model gaat als de klepels, snel toevoegen volledige beneden de lift en volledige juiste roer. Het vliegtuig zal hevig uitlijnen op een omgekeerde spin en de afdaling tijdelijk stopt.
Op dit punt, als gevlogen met voldoende snelheid, moet het model veranderen in een volledige vervagen. Hebt u vertrouwen in uw model proberen het toevoegen van volgas als u op de spin uitlijnen! Na de gewelddadige module het vliegtuig zal vestigen in de spin maar misschien moet u de macht om het te houden platte jongleren. Met een naar achteren C van G en een geschikt model kunt u zelfs beginnen een langzame draai terug naar boven terwijl omgekeerd!