Stap 5: Maken van gaten
Ten eerste is de grote cilinder vorm uit het lichaam knippen. Kies in het menu combineren aftrekken. Eerst selecteert het lichaam (doel), de grote cilinder (bron), en druk op return (of invoert, of wat de houdt van uw toetsenbord). Het moet geven u een mooi stuk van de kant van het lichaam, zodat er nog lichaam boven en onder het gecentreerd. De arm en de kleine cilinder zou er nog zijn. Als het gat de boven- of onderkant van het lichaamsvorm bereikt, ongedaan maken en ervoor te zorgen dat de grote cilinder is verticaal gecentreerd.
Volgende u wilt Maak de gaatjes voor de scharnier as, die is wat de dunne, lange cilinder voor. Er zijn twee delen die we willen maken van gaten in, dus Selecteer de lange cilinder, kopiëren en plakken, dan gewoon klapterugkeer of klik op off van de shape. Dit maakt een duplicaat van de vorm op dezelfde plaats. Ga naar combineren > nogmaals, aftrekken en het lichaam, selecteer de lange cilinder als bron. Druk op return. Het zal uitzien alsof niets gebeurd, maar dat is omdat we een duplicaat van de lange cilinder gemaakt. Herhaal het proces voor de arm en tada, hebt u gaten die gaan dwars door het lichaam en de arm.
Herhaal voor alle andere ledematen, dan verplaatsen van alle de ledematen van het lichaam en zet deze neer op de plaat (had'). De STL te exporteren, en u zult klaar zijn om af te drukken! Als u wilt, u kunt spelen wat meer met de shapes, misschien toevoegen sommige filet of lightning haar afschuining, toevoegen, wat meer aanpassen.