Stap 4: Gelede ledematen
Ik heb uitvoerig sommige gewrichten lichaam in een vorige Instructable, het scharnier gewricht hier we gebruiken voor de ledematen kunnen ze bewegen langs slechts één vliegtuig, en is super eenvoudig.
De gelede lichaamsdelen zal worden aparte vormen en moeten gewoon een beetje korter dan het lichaam. Naast de vorm van het lichaam om te controleren voor de grootte kunt u ze verplaatsen. Er moet ten minste 3 of 4 mm boven en onder de arm/been, dus 6-8mm korter. Experiment. Misschien groter of kleiner zou dienen uw monster beter.
Maken van een cilinder een paar millimeter groter dan je arm/benen. Dit zal de vorm die u te knippen uit de opening waar de bewegende delen zal hechten. De diameter van de cilinder moet ongeveer drie keer groter is dan het breedste deel van het einde van uw arm/been/whatnot zodat er ruimte om te draaien en kan nog steeds ver genoeg van de rand.
Verplaats de arm zodanig dat de plek waar u de hole wilt vrij dicht bij het centrum van de nieuwe cilinder wordt uitgelijnd.
U zult ook willen maken van een dunne cilinder om te dienen als de as gat voor je arm/been/verbroken-hoofd. De straal van dit zal variëren, afhankelijk van welk materiaal u voor de as gebruikt. Ik hou van draad of 1,75 mm gloeidraad (ik zal je laten zien hoe je gemakkelijk pinnen van 3D printen gloeidraad in een andere stap) en 1.3mm straal is een goede maat voor dat. De cilinder moet groter zijn dan de totale grootte van uw monster. Het maakt niet uit hoe veel groter is, gewoon zo dat het gaat helemaal door.
Centreren van de cilinder is het eenvoudigst als u het op de top van de grotere cilinder. Muis rond van bovenaf, vindt u dat het wil uitlijnen op het midden. Maken van de cilinder en vervolgens u kan vervolgens laten vallen aan het platform, met behulp van de had' toets.
Muis over de arm/been/kettingzaag en ervoor te zorgen dat de cilinder is gecentraliseerd op het einde van de arm, met voldoende ruimte op de arm om er een gat in de arm, en niet alleen het nemen van een hap uit de kant. Het is lastig om te controleren, tenzij u onder de plaat kijken (of Selecteer alle delen en druk spatiebalk om te spiegelen ze onder de plaat. Spatiebalk weer zal terug te brengen hen). De locatie of de grootte van de ledemaat desgewenst aanpassen.
Groep van de arm, grote cilinder en kleine cilinder samen, dan verschuiven van de groep om te kruisen met het lichaam. De kleine cilinder moet ver genoeg van de rand, zodat het een juiste gat kan vormen. Zodra het in de plaats, de groepering opheft.
Ten slotte moet u de delen verticaal uit te lijnen. De grote cilinder gaat halverwege van de kant van het lichaam, de ledemaat gaat halverwege van de kant van de grote cilinder. De hoge cilinder moet nog alles doorlopen.