Stap 2: De bovenste helft van de circuits
Eerst, kies een punt op de grond en markeren met een 'X': dit is het centrum van we gonna gebruiken voor alle de bovenste helften. Vervolgens neemt een grote stap vanaf dat punt, en mark van de lengte van die stap: dat zou de straal voor de eerste halve cirkel, evenals de breedte van alle de andere circuits * - genaamd "R". Druppel een van de hoeken van de baksteen op de "X", dia de benodigde hoeveelheid garen eronder te kunnen te bereiken waar de halve cirkel worden moet, plaats het krijt, en... Tekening krijgen! Het is ongeveer hetzelfde als het gebruik van een tekening kompas, alleen op een grotere schaal. Zorg ervoor dat de Twijn heeft genoeg "spanning" die het krijt op dezelfde afstand van het centrum blijft en de halve cirkel wiebelende niet krijgen.
Gedaan met uw eerste halve cirkel? Vervolgens gaan we verder met het tweede, derde en vierde één - hun straal zijn respectievelijk "Rx2", "Rx3" en "Rx4". Zie je wel? Eenvoudig! Houd de lengte van bindgaren, nog steeds om ervoor te zorgen dat de steen houdt het goed op zijn plaats, aan te passen enkel en wees voorzichtig dat de uiteinden van de halve cirkels ten minste soort met elkaar worden uitgelijnd - het zal later belangrijk.
Hier gedaan? Vervolgens laten we overgaan tot de lastige onderdelen van het ontwerp :)
* Hoewel deze metingen zijn niet optimaal op het gebied van de speelduur voor wereldrecords, houd in gedachten dat dit labyrint voor leren - dus is, ik wilde de nadruk leggen op gebruikscomfort voor hardlopers en muren in plaats van zich te concentreren op potentiële prestaties. Voel je vrij om te maken het kleiner voor snellere prestaties!