Stap 25: Preview uw Model
Sleep uw bestand naar de G-Code visualizer bouwde ik op: beingthemachine.com/app
U kunt ook het gehele project op GitHub vork als u dat wenst: https://github.com/Devendork/BeingTheMachine
Deze interface kunt u zien precies wat u zult worden aan het tekenen. U kunt de vorige en volgende sleutels om te gaan door de instructies en zie hoe de laser punt zal verplaatsen. Gebruik de omhoog en omlaag toetsen om te verplaatsen door de lagen.
Opties
Op dit punt, vraag jezelf als je denkt je dat bent materialen kunnen werken in deze structuur. Als het groot genoeg is, als je denkt dat ze hebben genoeg ondersteuning, enz. Als het lijkt erop dat zal het niet werken, ga dan terug naar Slic3r knoeien met enkele parameters en visualiseren opnieuw. In een perfecte wereld, niet zou hiervoor zoveel geketende programma maar ik ben maar een kleine kunstenaar en kon vinden de tijd om naadloze (een traan druppels).
Gebruik het paneel van opties aangepaste parameters in te stellen. U kunt opgeven als u in 3D samenstelt (het maken van een model) of 2D (het maken van een tekening). Deze optie zal veranderen de manier waarop die de hoeken voor de servo worden berekend omdat 3D-modellen de hoogte wijzigen zal en de laser punt zal goed zijn voor die en 2D modellen hebben constante hoogte.
Ook kunt u de weergave van de simulatie. Arduino hoeft niet dezelfde resolutie van het scherm zodat het vakje voor Arduino weergave zal het bijwerken van de visualisatie voor wat de laser eigenlijk zal trekken. Het zal waarschijnlijk een beetje meer gerasterde dan het origineel.
De laatste optie laat je negeren de Laaghoogte in G-Code gebruikt. Soms moet u de resolutie op elke laag naar hoger zijn dan de werkelijke breedte van uw materiaal. Dus, je zou kunnen zeggen dat de breedte is klein dan werkelijkheid en wijzig de Laaghoogte in de interface ter verantwoording voor de werkelijke hoogte van het model.