Stap 11: Bediening
1. start de was in een waterkoker Verwarming
2. Stel de Fondue-pot in een "Warm houden" staat om te voorkomen dat de wax stollen in de pot of in de klep.
3. Voer het 3D-object in de Rhino, in de voorgeschreven tekening ruimte, en importeer de geometrie in Sprinkhaan, met behulp van de Brep-Component (rechts klikken het onderdeel "Een Brep instellen" optie te selecteren)
4. het aanscherpen van de X-, Y- en Z-as van de machine. De z-as is relevant voor het waterniveau in de tank en de z-as honen betekent dat het bed worden gespoeld met het hoogste niveau van het water.
5. fix een acryl stuk op het bed met waterdichte tape, voor het gemak van verwijdering van het monster na het gieten.
6. Sluit de USB-kabel tussen de Arduino Uno bestuur en uw Laptop.
7. Sluit de tabel boven AC/DC Power Supply Output: 12V / 3A tussen de stepper schild en uw Laptop.
met een voeding van de post-Toolpath.
8. in de voorgeschreven volgorde, zet de volgende Booleaanse knevels Firefly, waar-
8.1 open poort
8.2 inschakelen Stepper
8.3 schrijven Stepper
8.4 reset component van de Timer - Hiermee start u snijden van het 3D-object voeden met de voorgeschreven interval langs de z-as, voor de productie van toolpaths waarlangs de printerkop verplaatsen zal, om te storten van de wax.
9. bijna gelijktijdige stap 8.4, starten de wax uit de ketel in de fondue pot gieten, terwijl het ervoor zorgen dat de klep is gesloten. Aangezien de printerkop begint bewegend, open de klep om te storten van de wax.
10. Zodra de casting-procedure voltooid is, schakelt u de firefly onderdelen, meer de steppers.
11. laat de wax artefact binnen water gedurende 10 minuten afkoelen en harden.