Stap 6: Instellen van de Kinect
Software-instellingen
Nu voordat je gewoon inpluggen in een Kinect willekeurige Xbox of Xbox 360 begint, moet u de juiste software, zodat de computer weet wat u bent inpluggen in het. Ook kunt u niet alle rando Kinect. Deze tutorial maakt gebruik van de Kinect v2; dat is degene die wordt geleverd met de Xbox One. Echter, om te kunnen gebruiken de v2 met uw computer, moet u ervoor zorgen heb je de Windows-adapter!
Eerste laten we de SDK installeren. We moeten gaan hier:
https://www.Microsoft.com/en-US/kinectforwindows/d...
U kunt ook gaan naar de hoofdsite Kinect for Windows en ga naar hun technische documentatie en hulpprogramma's. Op de pagina technischedocumentatie en hulpprogramma's hebben ze een lijst van nuttige links voor documentatie en essentiële downloads, met inbegrip van de Unity Plugin die we zullen ook moeten.
AFBEELDING 1
Nadat u de SDK wilt downloaden, voert u het. U zal worden gevraagd met een Kinect voor de installatie van de Windows-wizard.
AFBEELDING 2
Nadat u de SDK hebt geïnstalleerd, moet u sommige nieuwe programma's geïnstalleerd op uw computer.
· SDK Browser
· Kinect Studio v 2.0
· Kinect gebaar Builder
AFBEELDING 3
De SDK-Browser zal worden het meest nuttig voor de nieuwe software, omdat het bevat links naar alle andere programma's / software, alsmede demo's en voorbeeld code die u kunt gebruiken.
Installatie van de hardware
Instellen van de hardware is vrij ongecompliceerd, dat is geweldig!
** Mac gebruikers ** u niet kundig voor werken met de Kinect zitten zal, tenzij u hebt Bootcamp geïnstalleerd (of een andere manier om te partitioneren van uw harde schijf) met een windows OS, sorry.
AFBEELDING 4
Als u meer hulp nodig instellen van de hardware hier is een handige gids van Microsoft: https://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/...
Zodra u de stekker in de Kinect op de USB3 poort op uw computer kunnen we het testen van de verbinding met de Kinect SDK programma's die werden automatisch gedownload.
Open de SDK-Browser voor Kinect. Het eerste programma in de lijst moet de verificateur van de configuratie van de Kinect. Voer het uit. Van de Kinect licht moet nu inschakelen als het goed aangesloten en de verificateur een venster, opent als alles klopt, dat het moet er zo uitzien:
AFBEELDING 5
Als er iets mis is krijgt u een rode X het identificeren van de fout:
AFBEELDING 6
Ook al heb ik een waarschuwing over mijn USB-poort, wordt mijn Kinect nog steeds loopt. Nu de gegevens verzameld door de Kinect wilt bekijken zal lopen we Kinect Studio. Het is het derde item in de SDK browser; of kunt u deze rechtstreeks vanuit uw toepassingen openen.
Kinect Studio ziet er zo uit:
AFBEELDING 7
Maak je geen zorgen als u niets ziet. Bij het opstarten. Hoewel uw Kinect op en streaming gegevens naar uw computer is is niet Kinect Studio lezen in deze gegevens nog niet.
U moet de stekker pictogram op de linker bovenhoek raken zodat u alles kunt zien.
AFBEELDING 8
AFBEELDING 9
Er zijn 7 stromen van gegevens afkomstig van de Kinect:
1) lichaam Frame
2) lichaam index
3) ijkgegevens
4) diepte
5) IR
6) titel Audio
7) niet-gecomprimeerde kleur
U kunt schakelen wat stromen van informatie u wilt ontvangen door de selectievakjes aan de linkerzijde uit te schakelen. De belangrijkste stromen van gegevens zijn de Body Frame/Body Index, diepte en Infra rood (IR).
U kunt sluiten Kinect Studio we niet meer nodig.
Kinect en eenheid
Eerste stap is de Kinect for Windows eenheid pakket downloaden. U vindt het op deze link: https://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/...
AFBEELDING 10
Om te beginnen zullen we het gebruiken van de direct stappen in de Kinect for Windows eenheid-pakket van Microsoft; maar enigszins bewerkt sinds wij reeds hebben een project gemaakt.
1) uit te breiden de. Zip-bestand en verplaats Kinect.2.0.1410.19000.UnityPackageto een bekende
2) open UnityPro (u moet een Pro-editie te trekken in aangepaste pakketten en plug-ins hebt)
3) open uw eenheid-Project
4) Klik op het menu item activa -> Import pakket -> aangepaste pakket...
5) Ga naar de uit stap 1
6) Kies de Kinect.2.0.1410.19000.UnityPackage
7) Klik op "Open"
** Voordat u stap 8 hier is een belangrijk ding om op te merken-wanneer importeert opmerken dat de map heet StandardAssets. Dit is dezelfde naam als de steekproef activa van de eenheid-winkel. Als u van eenheid van standaard activa pakket gebruikmaakt zal de manager importeren de nieuwe Kinect-bestanden insluiten in de al bestaande map. Wees voorzichtig! Als u niet bijhouden van kan wat u importeert u verliezen bestanden in vele mappen van uw project. Dus, om te houden dingen georganiseerd houden nota van de bestanden die niet in submappen en zijn alleen in de map standaard Assets.
In dit geval zijn er 10:
· EventPump.cs
· KinectBuffer.cs
· KinectSpecialCases.cs
· Importinstellingen CameraIntrinsics
· Importinstellingen CollectionMap
· Importinstellingen ExecptionHelper
· Importinstellingen INativeWrapper
· Importinstellingen NativeObject
· Importinstellingen SmartGCHandle
· Importinstellingen ThreadSafeDictionary
Oke nu terug naar de stappen **
8) Klik op "Importeren" in de lagere rechterbovenhoek voor de "importeren" Dialog (die eenheid zullen lanceren na stap 7)
9) als u wilt zien van de Kinect in actie zijn er twee monster scènes beschikbaar uit de zip.
10) als u wenst te gebruiken VisualGestureBuilder binnen de eenheid, herhaalt u stap 1 t/m 8 met Kinect.VisualGestureBuilder.2.0.1410.19000.unitypackage
11) als u gebruikmaken van de functionaliteit van het gezicht in eenheid wilt, herhaalt u stap 1 t/m 8 met Kinect.Face.2.0.1410.19000.unitypackage
Oke laat georganiseerd blijven. Maak een nieuwe map in de map van uw Assets genaamd KinectPackage. Vervolgens voegt u de 10 dossiers die ik hierboven vermeld, evenals de Windows-map van StandardAssets.
AFBEELDING 11 BOVEN