Stap 8: Het toevoegen van de muis
Nu zullen wij in de versnellingsmeter te maken van een muis met tilt-activated toevoegen. Bijna elke versnellingsmeter zullen doen, maar het makkelijkst te gebruiken is een analoge uitgang een. De ADXL335 zal werken prima. Eerst zullen we macht van de chip door het verstrekken van 3,3 v (niet 5.0V) en op de grond uit de Teensy, dan sluit de drie analoge uitgangen (X, Y en Z) aan drie analoge ingangen. Ten slotte zullen we Mouse'ing code toevoegen aan de schets, zodat verkeer muisgebeurtenissen worden gestuurd wanneer de controller wordt gekanteld.
Een stuk lintkabel bezuinigen, we zullen Brown voor grond, rood voor + 3V, dan geel oranje en groen voor X, Y en Z respectievelijk gebruiken [zie afbeelding 8a].
We scheurde de bruine draad zodat het niet zou gedraaide [zie afbeelding 8b]zijn.De ADXL335 vereist 3V macht, dus geen verbinding maken met het VCC (5V) in plaats daarvan, zullen we gebruik maken van de 3V waarmee de teensy - het maakt gebruik van die spanning voor de USB-communicatie, kan niet u tekent meer dan misschien 20-40mA die genoeg voor dit is maar niet genoeg voor misschien een stelletje LEDs! Brown verbindt met de tweede GND pin[zie afbeelding 8c].
Vervolgens sluit X, Y, en Z F5, F4 en F1 (gebruik niet F0!) [zie afbeelding 8d].
Nu moet je proberen de volgende sketch, teensySNES_test2.pde , die de muis wordt verplaatst als u de controller kantelen.