Stap 18: Uploaden en Run App
Download en unzip bijgevoegde bestanden.
Er zijn drie belangrijkste bestanden naar het tweede Synth-programma.
- app.js - belangrijkste app bestand dat wordt uitgevoerd vanuit de wortel
- playsounds.js - bestand waar de geluidsbestanden worden geladen en verwerkt
- index.html - waar de informatie wordt doorgegeven aan in de browser
In alle drie bestanden, zoekt u naar waar te zetten uw planken IP-adres en vul het in. Na het uitvoeren van de code, openstellen de console javascript in uw browser. In Chrome is dit in de rechter bovenhoek, onder meer hulpmiddelen. Dit is waar u zult zien dat de analoge sensor-waardes uitprinten. U moet de code in playsounds.js kalibreren zodat het overeenkomt met het bereik van de sensor-waardes.
FTP-clients zijn echt nuttig. U kunt maken en bestanden verplaatsen vanaf opdrachtregel, die geweldig is, maar als u niet bekend bent met de commando's, er is een gemakkelijke manier. Bestanden kunnen worden gemaakt en van de computer verplaatst naar Edison en binnen Edisons directory met behulp van een FTP-client, zoals WinSCP en Filezilla.
Hetzij met behulp van de opdrachtregel of een FTP-client, alle bestanden en mappen verplaatsen uit de map SecondSkinSynthCode en zet ze in je root directory.
Nu moet u de app.js en een map met de naam openbare in uw wortel.
Voor het uitvoeren van app.js van wortel, Meld u aan bij Edison via een terminalvenster:
Één knokkel zal stapsgewijs door de frequenties van een driehoek golf, de andere de timing van de vertraging effect zal veranderen.
Drie vingertoppen zullen leiden tot een monster van elk en één zal doden al geluid.
Een van de handgemaakte sensoren verandert de grootte van de kamer van de reverb-effect en men zal spelen en sinusgolf dat kunt u de frequentie van de door uw vinger omhoog en omlaag schuiven.